Newbee hier....met een vraag over mijn X96 /NAS

Gebruiker123

Nieuwkomer
5 sep 2019
1
0
Haarlem
Oops, best wel lastig, ben nieuw hier, maar geboren in 1958... Heb een Xiaomi X96 Max, maar heb eigenlijk het direkt streams kijken uit mn
Hoofd gezet gezien de manier om alles te "optimaliseren" en VPN abo, Mijn plan is dan ook eigenlijk om vanuit de X96 Max te browsen naar films en tv series,
Voornamelijk tv series, bij houden van nieuwe episodes, en dan vanaf X96 Max opdracht geven om op NAS te downloaden zodat de X96 Max weer uit kan of
andere dingen mee gedaan worden, ben benieuwd of dat kan, ik heb nog een "gecrashte" Qnap NAS die ik opnieuw kan installeren, ik had daar een torrent client
op van uTorrent, het zou leuk zijn, als dit alles mooi op elkaar aan zou sluiten, qua bediening dan, heb hier ook nog een officieele PS4 hier die met Sony firmware wordt onderhouden, Heb een Fritz! 7490 modem/router, 24 poorts switch in huiskamer, 8 poorts in slaapkamer, ik probeer dus zo veel mogelijk het "bedraad" te houden, ook voor
Internet radios, IP telefoon, etc... ben benieuwd wat "slim" is in mijn situatie....