Newbie in IPTV wereld

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door wjk1958, 27 dec 2016.

1. wjk1958

wjk1958 Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Set Topbox overgenomen van een collega van het werk, het is een Beelink GT1 en draait op Android (nieuwste).
    Heb me voordat ik het overkocht mij verdiept in Kodi en het installeren van apps. Op het moment gaat het vrij goed, waar ik tegenaan stuit is dat bij sommige apps de stream gaat bufferen, soms gaat het snel de ander keer loopt het traag of loopt gewoon vast.
    Ik heb er o.a. Exodus op staan en sportapps, in het begin had ik haperingen wanneer ik Exodus gebruikte maar heb er inmiddels een oplossing voor gevonden middels een voordelige betaalserver, weet niet of ik het hier kenbaar mag maken dus noem het dan ook niet op.
    Maar vooralsnog gaat het uitstekend, geen haperingen of bufferproblemen meer.

Hoor en lees veel over RapidTV en zou dat wel eens willen proberen om te kijken of het iets voor mij kan betekenen, vooral omdat er ook sportzenders zijn die voor mij aantrekkelijk zijn om te kijken omdat het minder storingen geeft.
    Probleem is de betaalmethode die RapidTV hanteert want ik heb namelijk geen creditcard, wel Paypal maar dat wordt niet als betaalmiddel geaccepteerd.
    Nu las ik ergens dat je hier ook een abbo kan nemen via iemand hier op deze site, mijn vraag is hoe krijg ik dat spits?
    Iemand die mij op weg kan helpen hiermee?

Groet Willem

2. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

3. wjk1958

wjk1958 Forumlid