Niets werkt met kodi 18.4 en diverse addons

Hopeurope

Nieuwkomer
27 jan 2017
3
3
6
48
Hallo,

Zondag heb ik Kodi helemaal opnieuw geïnstalleerd: versie Leia18.4. Beste addons (volgens Wirelesshack) er op gezet: Exodus Redux/The Crew/Venom/Magic Dragon.
Rel debrid weer ingesteld en opnieuw geautoriseerd.
Al mijn favoriete series al in de lijst gezet. En een paar films die ik graag wil zien.

Maar nu wil ik wat gaan bekijken en werkt het niet. Hij vindt genoeg streams in Prem. en Normal, en geeft dan een lijst aan met RD gele kleur, RD blauwe kleur, geen RD witte kleur (geen idee wat nu het verschil tussen geel en blauw is!!?).

Normaal pakte hij dan al gelijk de eerste RD stream. Maar nu gaat hij ze allemaal langs en doet er geen een. Ik dacht dat de film te nieuw zou zijn, maar er zijn streams genoeg.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik ben er zondag al 2 uur mee bezig geweest om alles weer opnieuw in te stellen.

Ik gebruik (nog) geen VPN, hier zijn wel voor aan het kijken wat beter is om het op de router in te stellen of per apparaat.

Alvast bedankt.
 
  • Like
Reacties: Paul68
Je hebt het ook zonder RD getest ?Want daar zijn nogal issue`s mee laatste tijd.
Gewoon om even dingen uit te sluiten.
 
Hij doet wel wat bij de open streams lijkt het, maar dan heb je de slechte kwaliteit.
Maar daar geeft hij (niet bij alle open streams) wat weer.

Ik probeerde nu ook GenX te installeren, maar dan krijg ik de melding dat er geen locatie informatie ontvangen kan worden. Toch ben ik wel gewoon verbonden.
(Ik weet niet of dit er ook mee te maken kan hebben)
 
Hallo,


Maar nu wil ik wat gaan bekijken en werkt het niet. Hij vindt genoeg streams in Prem. en Normal, en geeft dan een lijst aan met RD gele kleur, RD blauwe kleur, geen RD witte kleur (geen idee wat nu het verschil tussen geel en blauw is!!?).

Normaal pakte hij dan al gelijk de eerste RD stream. Maar nu gaat hij ze allemaal langs en doet er geen een. Ik dacht dat de film te nieuw zou zijn, maar er zijn streams genoeg.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik ben er zondag al 2 uur mee bezig geweest om alles weer opnieuw in te stellen.

Ik gebruik (nog) geen VPN, hier zijn wel voor aan het kijken wat beter is om het op de router in te stellen of per apparaat.

Alvast bedankt.

Geel en blauw: geel waarschijnlijk torrents, blauw niet ( of andersom).

Is de RD account niet verlopen?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ooooh wat dom!! Is inderdaad verlopen op 06/09/2019. Net alles ook op de tv zelf (ipv ons media kastje) weer ge-update, kon gelijk weer alle addons+ondertiteling installeren. Je wordt er gelukkig wel steeds handiger in.
Werkt weer, super kwaliteit gelukkig!

Echt stom, dacht dat ik dat nog niet zo lang geleden had betaald, maar half jaar is zo weer om ;).

Bedankt voor de hulp allemaal!!!

PS: die kleurtjes betekenen dus niets aparts?
 
Wie kan mij helpen Kodi speelt niks af als ik op titel druk ik kan kodi opstarten en ik kan ook op series of films klikken ma als ik dan op titel druk gaat hij niet na wat ik kan streamen hij doet niks ik kan ook geen titels meer opzoeken komt het door de addons of iets anders krijg ook melding dat iets niet goed gienstalleerd is en dat ik na mijn log moet gaan ma weet niet hoe zijn er soms addons die ik moet verwijderen en hoe doe ik dit dan meschien dat het door de oude addons komt
 
Wie kan mij helpen Kodi speelt niks af als ik op titel druk ik kan kodi opstarten en ik kan ook op series of films klikken ma als ik dan op titel druk gaat hij niet na wat ik kan streamen hij doet niks ik kan ook geen titels meer opzoeken komt het door de addons of iets anders krijg ook melding dat iets niet goed gienstalleerd is en dat ik na mijn log moet gaan ma weet niet hoe zijn er soms addons die ik moet verwijderen en hoe doe ik dit dan meschien dat het door de oude addons komt

Welkom op het forum @Casedy, welke addon gebruik je op het moment? En is die addon reeds ge-update?
 
18.4
Post automatically merged:


Heb verschillende video addons zal ze straks eens doorsturen heb het nog een keer gehad toen de eerste keer Leila opkwam en toen heb ik alles ge-update

Ga eerst eens naar instellingen/addons/beschikbare updates, als er updates zijn, update ze dan, mocht dit niet helpen, dan gaan we verder kijken.?

Wellicht ook handig om dit topic eens door te lezen.


Sowieso handig om het forum eens helemaal door te spitten, je vindt er een hoop nuttige informatie, die heel erg van pas kan komen?
 
  • Like
Reacties: Shaman
Ga eerst eens naar instellingen/addons/beschikbare updates, als er updates zijn, update ze dan, mocht dit niet helpen, dan gaan we verder kijken.?

Wellicht ook handig om dit topic eens door te lezen.


Sowieso handig om het forum eens helemaal door te spitten, je vindt er een hoop nuttige informatie, die heel erg van pas kan komen?
Er zijn geen update van dat wordt automatisch gedaan momenteel heb ik van video addons
Eyasses
Placenta
Incursion
Neptunus’ rising
Gaia
Fantastic
Uranus
Death streams
Falcon project
Cypher movies
Cypher transistor movies and television
Rebirth
Cypher tv
F4mTester
Ma veel van deze gebruik ik niet eens gebruikte altijd placenta
En de programma addons zijn
Exodus
Universal scrapers
nan scrapers
F4mproxy
Orion
Plexus
Supremacy wizard
Indigo
Openscrapers module
Uranus artwork
Cypher pair hosts
Pair me up
Log viewer for kodi
Arnu box speed tester
Supremacy pair with
Veel gebruik ik niet van deze of weet ik niet meer dat ik ze geïnstalleerd heb
Geld die forum ook als je kodi heb geïnstalleerd via smart tv via de app store
 
Kodi is kodi daar zou geen verschil in moeten zitten alleen de addons worden of niet meer onder houden of zijn echt gestopt.

Ik wil je een advies geven gooi die zooi eraf en begin op nieuw met 2 of 3 addons meer dan genoeg zoals The crew,Fen,Artraides,Marauder,Numbers

eek indigo wil je sowieso niet op je box!
 
Helemaal met Mrmiyagi eens veel te veel addons is vragen om problemen gebruik er hooguit twee en mochten die niet werken kan je er altijd nog andere opzetten.
Ook ik had problemen met kodi Leia 18.4, dus ben ik gaan zoeken op het net en kwam Leia 18.5 tegen, die heb ik er schoon opgezet en weg waren de problemen draait weer als een zonnetje.