Nieuw email voor Rapid IPTV support

Ruud de Bruin

Gevorderd
22 nov 2016
112
20
16
65
Ter info:

Due to some technical problems, the website does not up anymore. Because of that, we can support you by this email: [email protected]

Please leave us your ticket by that email.

And please note at the moment we cannot provide new orders or credits.

Rapid IPTV administrator do apologize again for all the problems you have encountered
and pledge to provide you a very strong and robust service with a wonderful new website which
will be accompanied by a special offer very soon.
 

Peter1908

Gevorderd
4 sep 2016
97
21
6
38
Gaat lekker daar, mn abo loopt eerdaags af, begin toch steeds meer te twijfelen of het verstandig is te verlengen.
 

Peter1908

Gevorderd
4 sep 2016
97
21
6
38

TKore

Expert
21 sep 2016
184
54
16
39
Necro is idd ook voorbij gekomen laatst, toen rapid plat lag. Cullivier is ook van rapid naar necro gegaan dacht ik. Was benieuwd naar de stabiliteit, maar dat was dus niet over naar huis te schrijven? Maar liep jou test ook tijdens/net na de rapid-panne? Want dan kan het natuurlijk zijn dat hun servers de testaanvragen/kijkers ook ff niet konden trekken.
 

Ruud de Bruin

Gevorderd
22 nov 2016
112
20
16
65
Necro is idd ook voorbij gekomen laatst, toen rapid plat lag. Cullivier is ook van rapid naar necro gegaan dacht ik. Was benieuwd naar de stabiliteit, maar dat was dus niet over naar huis te schrijven? Maar liep jou test ook tijdens/net na de rapid-panne? Want dan kan het natuurlijk zijn dat hun servers de testaanvragen/kijkers ook ff niet konden trekken.
Ze hebben last gehad van een DDOS aanval, daarom zijn de links gewijzigd.