Nieuw hier.

Indy

Actief
12 jan 2020
27
17
6
66
Beste mensen,

Een paar dagen geleden kwam ik in aanraking met een Android box (Maxytec Infinity) bij mijn buurman.
Omdat het er gelikt uitziet en ik de voordelen ervan inzie heb ik besloten om een box aan te schaffen.
Inmiddels ben ik de 60 jaar gepasseerd en behoor ik helaas niet tot de generatie die zijn hand niet omdraait voor deze techniek.
Ben wel een jaar of 12 in het bezit van een sat Dreambox waar ik alleen tv mee kijk.
Heb de laatste dagen veel gelezen en Youtube filmpjes bekeken.
Mede door dit forum heb ik gekozen voor de Xiaomi Mi Box S.
Voor alle input wil ik bij deze iedereen bedanken.
Ik zal dit forum nog veel nodig hebben om de boel draaiende te krijgen en te houden.
Hier wil ik het voorlopig bij laten.

Vriendelijke groeten,
Wil.
 
  • Like
Reacties: Lex en Arjan E.
Welkom Wil,

Ik heb ook een mi box, prima doosje. In dit forum kun je ongegeneerd elke vraag die in je opkomt stellen.
Groeten Dominique
 
  • Like
Reacties: Indy
Ik zal dit forum nog veel nodig hebben om de boel draaiende te krijgen en te houden.
Welkom, en dank voor het gestelde vertrouwen in ons forum ☺
In dit forum kun je ongegeneerd elke vraag die in je opkomt stellen.
Tot op zekere hoogte natuurlijk ? anders komt men in aanvaring met die onvermijdelijke waakhond Lex .
 
Welkom pensionado je bent hier op de juiste plek en vragen staat vrij ........tot op zekere hoogte want woef @LeX springt hoger?
Maar doe er je voordeel mee leeftijd speelt geen rol op ons kodi stekkie ?
 
  • Like
Reacties: Indy en Lex
Iedereen bedankt voor het warme welkom. ?
Tot op zekere hoogte natuurlijk ? anders komt men in aanvaring met die onvermijdelijke waakhond Lex .
Uiteraard heb ik de forumregels heel goed tot mij genomen.
Dat wil niet zeggen dat ik geheel zonder zonden ben. ?
En denk eraan, mijn hond zie avatar is niet voor de poes.
Vanmiddag rond 16.00 uur ontvang ik mijn eerste
Ben heel benieuwd.