Nieuw hier

mrlounge

Forumlid
17 feb 2018
5
4
6
50
Goedemorgen iedereen, ik ben vanaf vandaag lid geworden van dit forum. Ik maak al jaren dankbaar gebruik van Kodi. Eerst met een raspberry pi, toen met android stickjes van ali express, daarna miracastend vanaf mn samsung en sinds kort mn oude pi weer tot leven gebracht met de nieuwste kodi versie. Ben niet heel technisch aangelegd maar mag graag een beetje pielen met het systeem. Nu toch maar besloten lid te worden omdat ik merk dat ik t forum vaker nodig heb met al die addons die komen en gaan. Ik hoop nog lang van al de kennis hier gebruik te kunnen maken en hopenlijk zal ik zelf ook zo nu en dan iets zinnigs te melden hebben...... Klopt t trouwens dat dit forum niet via Tapatalk te gebruiken is?
Mvg
Mrlounge
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom Mr lounge op dit forum :) al een echte ervaringsdeskundige als ik bovenstaande zo lees.
En wat je vraag betreft over Tapatalk ! Deze speel ik door naar onze systeembeheerder @Spinix
 
Klopt t trouwens dat dit forum niet via Tapatalk te gebruiken is?
Expres niet gedaan wegens de kosten en de site is opzicht al heel erg fijn te gebruiken op een mobiel apparaat.

Welkom trouwens :)