Nieuwe IPTV-gebruiker

davidboynton93

Nieuwkomer
22 sep 2022
4
0
1
30
Nadat ik de gebruikelijke manieren had opgegeven, en ik heb het echt geprobeerd, maar er is geen enkele plek waar je alle sportuitzendingen samen kunt bekijken. Ik ben op zoek naar een IPTV-abonnement waarmee ik de meeste inhoud en in goede. Ik weet dat het hier verboden is om verwijzingen naar echte websites te sturen, maar wat is het beste advies voor iemand die begint met IPTV en zoveel mogelijk wil begrijpen voordat hij geld uitgeeft?
 
Tests aanvragen en zelf ervaren.
Lees reviews maar ook dan ga je zien dat er verschillende meningen en voorkeuren zijn.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Maar wat zijn de verschillen tussen OTT en IPTV?
Wat is beter?
Is het beter om STB te kopen of app's te gebruiken?
 
Ik zou je adviseren, koop een goed IPTV kastje (neem bv een Formuler)

Vervolgens neem je een abonnement voor één maand bij een aanbieder om het portaal te testen en te zien wat je hebt, daarna kun je een andere proberen of verlengen met een jaar.
 
Ik zou je adviseren, koop een goed IPTV kastje (neem bv een Formuler)

Vervolgens neem je een abonnement voor één maand bij een aanbieder om het portaal te testen en te zien wat je hebt, daarna kun je een andere proberen of verlengen met een jaar.
Wat is het verschil tussen rechtstreeks van de leverancier zien en zien met een doos? En hoe kom je op de sites van de goede leveranciers?
 
Wat is het verschil tussen rechtstreeks van de leverancier zien en zien met een doos? En hoe kom je op de sites van de goede leveranciers?
Je hebt een app nodig die iptv af kan spelen. Bv Tivimate, iptv smarters pro etc...
Als je een Smart tv hebt die bv op Android draait, zou je een van deze apps rechtstreeks op je tv kunnen installeren en van daaruit verder. Ik heb zelf een Shield met de app Tivimate icm een iptv abbo.
Mijn tv draait nl niet op Android en ik vind Tivimate een fijne app, vandaar een Shield in mijn geval.
Maar een Formuler is ook een hele goede keus als je puur en alleen voor iptv gaat.

Ligt er dus aan wat voort tv je hebt en waar deze op draait. Android, Tizen etc..
Als je geen smart tv hebt heb je sowieso een extra kastje nodig.
Wat betreft de sites, zie dit forum. Daar kun je genoeg vinden
 
Wat is het verschil tussen rechtstreeks van de leverancier zien en zien met een doos? En hoe kom je op de sites van de goede leveranciers?
Persoonlijk zou voor een extern kastje gaan. Lees maar eens reviews, met z'n app op je smartTV is veel ellende.
IPTV aanbieders zijn er genoeg, op AliaExpress heb je al voor een habbekrats, de goede vind je vaak niet op internet.
 
Persoonlijk zou voor een extern kastje gaan. Lees maar eens reviews, met z'n app op je smartTV is veel ellende.
IPTV aanbieders zijn er genoeg, op AliaExpress heb je al voor een habbekrats, de goede vind je vaak niet op internet.
Hallo ALLTV,
De goede vind je niet op internet?
Ja alliexpress had ik ook al even rond gesnopen en baba ook maar zit veel goedekope prut bij geloof mij heb inmiddels een paar kunnen testen nou eerlijk gezegd niet mijn ding.
Klopt een goede iptv box is beslist geen overbodige luxe.
Ik gebruik de nvidia shield in samenwerking met tivimate en de formuler z11 met de nieuwe mytvonline 3 app .
Ik gebruik dus geen alliexpress heb een Nederlandse aanbieder en bevalt tot nu toe uitermate goed.
Post automatically merged:

Wat is het verschil tussen rechtstreeks van de leverancier zien en zien met een doos? En hoe kom je op de sites van de goede leveranciers?
Hallo David,
De goede leveranciers worden toch hier uitgebreid besproken in de andere groepen dus lezen is de uitkomst in deze😉
 
Hallo ALLTV,
De goede vind je niet op internet?
Ja alliexpress had ik ook al even rond gesnopen en baba ook maar zit veel goedekope prut bij geloof mij heb inmiddels een paar kunnen testen nou eerlijk gezegd niet mijn ding.
Klopt een goede iptv box is beslist geen overbodige luxe.
Ik gebruik de nvidia shield in samenwerking met tivimate en de formuler z11 met de nieuwe mytvonline 3 app .
Ik gebruik dus geen alliexpress heb een Nederlandse aanbieder en bevalt tot nu toe uitermate goed.
Post automatically merged:


Hallo David,
De goede leveranciers worden toch hier uitgebreid besproken in de andere groepen dus lezen is de uitkomst in deze😉
Ik twijfel er niet aan dat ze hier op internet over de goede providers spraken, maar als ik ze op Google zoek, vind ik ze niet altijd precies. En als ik vind, dan zijn het er soms veel en weet ik niet welke de juiste is.
 
Ik twijfel er niet aan dat ze hier op internet over de goede providers spraken, maar als ik ze op Google zoek, vind ik ze niet altijd precies. En als ik vind, dan zijn het er soms veel en weet ik niet welke de juiste is.
David dat snap ik je ziet door de bomen het bos echt niet meer het staat er idd vol mee.
Zo ik wel eerder in ándere berichtjes heb aangegeven ik gebruik naar alle tevredenheid iptvmulti.
Dat is een Nederlandse aanbieder met goede aftersale per mail en discord.
 
@davidboynton93 De reden dat @Groot61 zo positief is over zijn provider is dat ie eigenlijk z'n eigen toko hier loopt te promoten. Hij is gewoon belanghebbende.

Kort gezegd: "Wij van WC- eend adviseren.....WC-eend".

En reken maar dat ie dat in het bericht hieronder glashard gaat ontkennen. 😉

Op dit forum geven we geen adviezen over welke provider je het beste kunt nemen. Maar als je de reviews hier op het forum doorleest kom je er vanzelf wel een paar tegen waar de leden in het algemeen positief over zijn. Zoek er een paar op en vraag daar een 24 uur test account aan. Bevalt er eentje, neem eens een maandabonnement. Zo kom je vanzelf wel een voor jou passende provider tegen.

Succes
 
  • Like
Reacties: T-Bob
Voor de provider en de prijs wat @Groot61 promoot pak ik liever een 4K-ott of Trex lijntje
van de een of andere Chinees, en kan ik voor het zelfde geld 2 jaar kijken en nog een paar glazen bier drinken.😏🍺
 
Voor de provider en de prijs wat @Groot61 promoot pak ik liever een 4K-ott of Trex lijntje
van de een of andere Chinees, en kan ik voor het zelfde geld 2 jaar kijken en nog een paar glazen bier drinken.😏🍺
Hier sluit ik mij volledig bij aan... 👆

Ik heb ook een Alietje al heel wat jaren en gebruik deze naar alle tevredenheid.

En herken het geklaag over AliExpress en alibaba is allemaal troep absoluut niet...

Zijn er problemen? wordt het eigenlijk vrij snel opgelost. Vod wordt redelijk netjes bijgehouden.

Maar zoals @Shaman aangeeft wij adviseren geen een provider.

Zo veel mensen zoveel wensen..

De een zweert bij dit de ander bij dat...

Testen aanvragen en zelf ondervinden...

Ik heb de "duurdere" jongens gehad zoals Multi en Totaal maar die hadden in mijn ogen totaal geen meerwaarde..
 
  • Like
Reacties: T-Bob
Voor de provider en de prijs wat @Groot61 promoot pak ik liever een 4K-ott of Trex lijntje
van de een of andere Chinees, en kan ik voor het zelfde geld 2 jaar kijken en nog een paar glazen bier drinken.😏🍺
Helemaal hiermee eens. Ik heb een Trex én een 4kott lijn (beiden werken foutloos) en ben nog goedkoper uit dan via een duurdere reseller als multi of iptvtotaal.

Maar uiteindelijk moet iedereen lekker doen waar ie zich goed bij voelt! :)
 
  • Like
Reacties: T-Bob
@davidboynton93 De reden dat @Groot61 zo positief is over zijn provider is dat ie eigenlijk z'n eigen toko hier loopt te promoten. Hij is gewoon belanghebbende.

Kort gezegd: "Wij van WC- eend adviseren.....WC-eend".

En reken maar dat ie dat in het bericht hieronder glashard gaat ontkennen. 😉

Op dit forum geven we geen adviezen over welke provider je het beste kunt nemen. Maar als je de reviews hier op het forum doorleest kom je er vanzelf wel een paar tegen waar de leden in het algemeen positief over zijn. Zoek er een paar op en vraag daar een 24 uur test account aan. Bevalt er eentje, neem eens een maandabonnement. Zo kom je vanzelf wel een voor jou passende provider tegen.

Succes
Hier reageer ik maar niet op want lijkt mij overbodig want de conclusie is al glashard getrokken.