Nieuwe IPTV M3U Editor

Licentie bestellen voor IPTV M3U Editor of Xtream-Downloader kan nu ook gewoon via de website -
 
  • Like
Reacties: SenRav en mrmiyagi
Je kan vanuit de tool in help -> order license een licentie bestellen. Als je via de site gereageerd hebt heb je kans dat ik wel terug gemaild heb hoor - maar dat de mails in jouw spambox terecht komen..
2x Licentie gekocht, geweldige tool. Graag zie ik in de toekomst support voor de MyTVonline playlist, deze komt nu bij openen alles in 1 groep, of doe ik gewoon iets fout (zeer waarschijnlijk haha) En heel veel beterschap, groet ilan
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Doe je bij het inladen van de m3u in je url:
....provider.com/get.php?username=user&password=pass&type=m3u
of
....provider.com/get.php?username=user&password=pass&type=m3u_plus

Let op - bij type=m3u krijg je inderdaad geen groepen, verander deze naar m3u_plus in je url bij het laden en je krijgt netjes alles in groepen ;)
 
  • Like
Reacties: SenRav en MarleyB
Doe je bij het inladen van de m3u in je url:
....provider.com/get.php?username=user&password=pass&type=[B]m3u[/B]

of

....provider.com/get.php?username=user&password=pass&type=[B]m3u_plus[/B]

Let op - bij type=m3u krijg je inderdaad geen groepen, verander deze naar m3u_plus in je url bij het laden en je krijgt netjes alles in groepen ;)
Ik vermoede al dat ik het probleem was ?
 
  • Grappig
Reacties: Reidinga
Doe je bij het inladen van de m3u in je url:
....provider.com/get.php?username=user&password=pass&type=m3u
of
....provider.com/get.php?username=user&password=pass&type=m3u_plus

Let op - bij type=m3u krijg je inderdaad geen groepen, verander deze naar m3u_plus in je url bij het laden en je krijgt netjes alles in groepen ;)

weer iets geleerd. ? wist ik namelijk ook niet
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik weet niet of ik de vraag hier op de goede plek stel, maar kan het antwoord zelf niet vinden op de site.

Ik heb licentie gekocht, en m3u lijsten aangepast, en zie de mogelijkheid om SIptv EPG codes direct te koppelen, echter ik krijg hier een foutmelding (list index out of bounds -1) ,kan ook niet kiezen uit land/channel naam. Ook het automatisch matchen gaat niet. Wat doe ik verkeerd?
Heb nu 1 groep handmatig gedaan.. maar het is toch wel veel werk....
 
Als je die melding krijgt kan je best even je huidige m3u opslaan - en even de tool opnieuw starten, let wel op dat je internet verbinding hebt
 
Heb de m3u al meerdere keren opgeslagen.. en weer weggegooid, en opnieuw ingeladen, en op andere pc .. maar Country blijft leeg, als ik bij automatisch checken , remove tag aangevinkt laat staan bij niet gevonden, is de lijst daarna leeg.. dus hij doet wel wat..

Uploaden naar siptv werkt voor deze m3u.
 
Dag allemaal,

Net een licentie gekocht omdat de gratis versie al heel goed werkte. Ben een beetje aan het puzzelen met mijn m3u bestanden, veel bewerkingen die ik moet doen om het naar wens te krijgen. Ik zie dat er een mogelijkheid is om een favorite.xml aan te maken, wat het hele proces zou moeten versnellen (groepen verwijderen/verplaatsen etc.). Maar ik zie nergens hoe dat bestand opgezet moet worden.

Kan iemand mij daarmee op weg helpen? @borsjea jij schijnt dit al te gebruiken, zou je wellicht iets kunnen toelichten?
 
Laatst bewerkt:
Na een drukke periode, en veel werk komt komende week de nieuwe update van de editor uit! Er zijn een heel aantal dingen vernieuwd en verbeterd, vooral druk geweest met herschrijven van de parser die nu beter parst (lees tags uitleest) en hierdoor nauwkeuriger is. Ook nieuw is drag&drop van streams en groepen, en natuurlijk niet vergeten de vertaling zit er in! Ik heb zelf 2 vertalingen geschreven voor Nederlands, en Engels.

Mocht je willen helpen met vertalen? Graag! Stuur me een berichtje, je krijgt als dank gratis licenties (als je die nog niet hebt) en meer slots (25). Hulp is ook welkom voor het maken van templates (html) voor het exporteren naar HTML, ik zal zelf ook een aantal verschillende maken - maar alles is welkom!

Mocht je graag gebruik maken van de upload naar de server, dien je wel even je licentiecode te registreren - en een gebruikersnaam + wachtwoord aan te maken, die voer je in in de instellingen en je kan dan ook online je uploads beheren. Kijk voor meer info op de website. Als je meerdere licenties mocht hebben, maak dan eenmalig een account en stuur me even de andere licenties door - dan koppel ik die aan hetzelfde account, en upgrade ik je slots.

Ik ga dit weekend een test release doen, testers / nieuwschierigen - stuur me een mailtje via de site, en je krijgt de download link. De uiteindelijke update (public release) zal eind komende week zijn.
 
Voor de mensen die het gevolgd hebben, er is een nieuwe versie gereleased. Er zijn een aantal vernieuwingen en verbeteringen.
- Zo kan je oa grotere uploads doen, de 10k streams limiet is dus weg. Een m3u met 100k streams uploaden gaat dus prima!
- Ook nieuw is de resolver voor youtube en soundcloud. Dit betekend dat je dus Youtube live/247 kan importeren en elke keer kan bekijken, deze links werken dus niet alleen maar 24hr max omdat mijn api de stream url ophaalt, en op deze manier hoef je voortaan maar 1x de video's/muziek tracks te importeren en kan je ze elke keer opnieuw afspelen.
- Een andere nieuwe functie is de Converteer Series functie, deze zet alle series in een eigen groep. heb je nu een groep met 5000 afleveringen, maar van 200 series. Dan zet deze functie elke serie in een eigen groep, een stuk overzichtelijker dus.
You must be registered for see images attach

- Ook nieuw is het Logo's toewijzen, daarmee kan je missende zender icons/logos toevoegen. Ik zal het aantal logo's nog uitbreiden - maar wil dat deze aan een bepaalde kwaliteit voldoen, en dus kan het zijn dat sommgie landen nog niet beschikbaar zijn.
You must be registered for see images attach

- Ook heb ik de mogelijkheden voor exporteren uitgebreid, zo kan je naar html en csv (excel) exporteren.
You must be registered for see images attach

- Ook is de filter functie aangepast, filteren van streams en groepen is nu mogelijk, en ook zoeken van groepen is nu mogelijk.
- Ik heb een replace functie in de editor gezet, omdat ik vaker de vraag kreeg voor een find&replace
You must be registered for see images attach

- Radio zenders importen kan nu ook vanuit shoutcast, dus nog meer radio beschikbaar.

Ook heb ik de tags uitgebreid, zo kan je dus tvg-chno en channel-id gebbruiken, sommige spelers gebruiken tvg-chno (emby) waar andere spelers (kodi) channel-id gebruiken.
Slepen van streams en groepen werkt nu ook, ik ga deze functie nog eens aanpassen om het slepen visueel iets makkelijker te maken - maar je kan nu dus groepen en streams slepen. Ook streams vanuit een groep naar een andere groep slepen werkt nu..

Er zijn een paar functies verwijderd, zoals de favorieten lijst - deze gaf meer vragen dan dat mensen die gebruikten. En de export to functie werd ook door heel veel mensen als lastig ervaren. Deze functies zullen in de toekomst in een extra bijgeleverd programma komen - of in een ander model/uitvoering. Daarmee wordt deze nieuwe editie ook naast de "oudere" geinstalleerd, voor de mensen die deze functies willen behouden.

Ook vertalers zijn welkom - er zijn momenteel 2 vertalingen: NL / EN, @borsjea is al bezig met vertalen naar Braziliaans (met dank), dus vertalingen naar andere talen zijn welkom
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik heb een paar dagen geleden een licentie gekocht, maar het lukt mij niet om een m3u bestand te kunnen importeren via de url. Zowel in de browser als in het programma lukt het niet. m3u bestand is 60mb, kan het daaraan liggen?

En is het mogelijk om via xtream codes api in te kunnen inloggen om zeg maar je m3u bestand te zien?
 
Een browser zal oplaatst een time-out krijgen op een een grote xml. 60 MB zal wel te groot zijn.
Je kan dan beter met wget het downloaden.
 
Een browser zal oplaatst een time-out krijgen op een een grote xml. 60 MB zal wel te groot zijn.
Je kan dan beter met wget het downloaden.
Hi,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb het gedownload en geplakt in System32 map. Vervolgend CMD gestart en wget + m3u linkje getoetst, maar helaas werkte het niet.
 
Het lijkt dan toch dat de link niet goed is, wanneer M3U en de browser en nu wget niet wil. De browser zal altijd beginnen maar kan niet compleet zijn, omdat die de lijn niet open houdt.
 
Het lijkt dan toch dat de link niet goed is, wanneer M3U en de browser en nu wget niet wil. De browser zal altijd beginnen maar kan niet compleet zijn, omdat die de lijn niet open houdt.
hij download m tot 20mb en dan valt ie in een loop en bij wget staat er server connected maar daarna zegt ie iets met password wrong
 
Het lijkt dan toch dat de link niet goed is, wanneer M3U en de browser en nu wget niet wil. De browser zal altijd beginnen maar kan niet compleet zijn, omdat die de lijn niet open houdt.
Ik heb een foto geüpload, wat doe ik fout?
 

Bijlagen

  • dadsa.jpg
    dadsa.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 17
Heeft er iemand voor mij een grote M3U file (50+ mb) ik ben de editor aan het herschrijven, dit maal in een andere taal en omgeving. Zo kan ik namelijk ook de editor uitbrengen op oa Linux en OSX, nu heb ik zelf geen iptv via m3u (formuler) - en de paar m3u's die ik heb liggen zijn maar een paar mb. Je kan gerust een m3u geven waar de username/pass veranderd zijn - die heb ik niet nodig, zo kan ik namelijk testen hoe de nieuwe omgeving reageert op grote files (wat nu vaak een probeem is) en zo kan ik voor de volgende update een aantal dingen sneller laten werken, en meer compatibiliteit.

Mocht je een grote m3u hebben liggen, stuur me die gerust - ik laat ook hier weten zodra ik testers nodig heb op Linux en OSX. Ik ben op het moment erg druk maar werk heel hard aan een nieuwe versie, waar ook de gebruikers op andere OS'es dan Windows plezier aan kunnen hebben.