Nieuwe IPTV M3U Editor

Ik heb een foto geüpload, wat doe ik fout?
Moet de url niet gequote zijn? Dus zo:
Bash:
WGET "http://yourprovider.com/get.php?username=123&password=abc&type=m3u_plus&output=ts"

Anders pakt hij de gehele url als parameters..
 
Update omtrent de M3U Editor en website, ik weet dat er problemen zijn met erdesigns.eu (problemen met provider, dus de verhuis lukt niet zo 1 2 3). Als compensatie krijgen mensen die de M3U Editor of Xtream-Downloader gekocht hebben een gratis subscription, ondertussen ben ik druk bezig de andere website te verhuizen naar een nieuwe server.

Inschrijven kan op iptv-tools.com, graag even bericht met je username en kopie paypal/email met licentiecode, en ik zet een subscription op je account. Je kan deze minstens een maand gratis gebruiken.
 
Update omtrent de M3U Editor en website, ik weet dat er problemen zijn met erdesigns.eu (problemen met provider, dus de verhuis lukt niet zo 1 2 3). Als compensatie krijgen mensen die de M3U Editor of Xtream-Downloader gekocht hebben een gratis subscription, ondertussen ben ik druk bezig de andere website te verhuizen naar een nieuwe server.

Inschrijven kan op iptv-tools.com, graag even bericht met je username en kopie paypal/email met licentiecode, en ik zet een subscription op je account. Je kan deze minstens een maand gratis gebruiken.
Dag @Reidinga ,

Ik heb geen mogelijkheid om een PB te sturen. Kun jij mij een bericht sturen?
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Is deze ook te gebruiken voor Mac?

en kan je een bij Ali gekochte m3u de kanalen die nu geen epg hebben handmatig toevoegen en opslaan?
 
Je kan mijn online editor gebruiken, daarmee ben je niet afhankelijk van een platform omdat het werkt uit de browser. Je kan je registreren op iptv-tools.com. En je kan via dat platform inderdaad ook epg toewijzen, en dan heb je dus epg bij die zenders.
 
Je kan mijn online editor gebruiken, daarmee ben je niet afhankelijk van een platform omdat het werkt uit de browser. Je kan je registreren op iptv-tools.com. En je kan via dat platform inderdaad ook epg toewijzen, en dan heb je dus epg bij die zenders.
Probeer in te loggen maar geeft aan dat een van beide niet juist is.
Wachtwoord gereset maar blijft fout geven
Post automatically merged:

Wat ik ook doe kom er niet in
Kan je assisteren hier?
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand in de regio Rotterdam die mij wil leren/uitleggen hoe te werken met IPTV-Tool van Reidinga.
Kom er gewoon niet uit.
 
Waar kan ik een werkende tutorial vinden voor zoals in het eerste bericht staat gepost? (deze geeft een 404 melding)
 
Waar kan ik een werkende tutorial vinden voor zoals in het eerste bericht staat gepost? (deze geeft een 404 melding)
Beste kan u mij een PM sturen? Anders via het contactformulier op erdesigns.eu met uw emailadres, dan kan ik u wat makkelijker helpen.
 
Vraagje: ik maak met de Reidinga editor een ingekorte lijst aan met dus een beperkt aantal landen. Dat laadt dus bij sommige players inderdaad een stuk sneller, maar ik heb het idee dat de ingekorte lijst dan ook voor de landen die er nog wel in staan niet geupdated wordt. Vergis ik me daarin of heb ik gelijk? In het laatste geval: moet je dan van tijd tot tijd toch de ontvangen url gebruiken of is er een andere manier om steeds de nieuwste updates te krijgen?
 
Dat klopt - als je mijn m3u editor gebruikt maak je dus een aangepaste lokale kopie van je iptv playlist. Je krijgt dus niet de updates ervan, die moet je dan zelf dagelijks/wekelijks/maandelijks updaten. Als alternatief kan je een online editor gebruiken zoals de mijne op iptv-tools.com die doet dit voor jou. Maar je kan ook andere online editors hiervoor gebruiken, denk aan bv Xtream Editor.
 
  • Like
Reacties: BenBem