Nieuwe kodi remote app voor je phone.

Ben zelf een gebruiker van de Kore app voor Kodi, maar deze app heeft toch wat extra's. Ga er een tijdje mee stoeien. Kijken of het bevalt.
Zal bij deze ook wel zo zijn dat je je Kodi box op een vast IP adres zet om niet telkens je app opnieuw te moeten instellen.
 
Altijd al kodi willen bedienen met je phone? Met deze nieuwe app voor iPhone en Android is dat kinderspel geworden. Moet zeggen het werkt geweldig!! Meer info hierzo:
welke host gebruik je dan? ik kan hier geen host toevoegen om iets aftespelen
 
@spooks Zorg dat je phone en je Kodi Box op hetzelfde netwerk zitten aangesloten. Dan via de zoekfunctie je box opzoeken en instellen
 
Ben eigenlijk op zoek naar een remote app waarbij het knippen en plakken ook feilloos werkt.

Ik had de Android tv app op mijn iPhone gezet, en kan daarin wel kopieren en plakken, maar bij het plakken verschijnt de gekopieerde tekst wel in de app, maar niet op mijn shield?

Enig idee of het binnen deze app wel werkt?
 
@Arjan E. Waarschijnlijk niet. Ken geen enkele app waarbij de tekst 1 op 1 van de app in Kodi gezet wordt.
 
Hmmm das jammer, had namelijk makkelijk geweest om bijvoorbeeld bronnen te zoeken op de iPhone, en dan te kopieren naar de shield toe, op die manier heb je de minste kans op het maken van typfouten?
 
@Arjan E. Dat kan toch. Je kunt in de Kore app en misschien ook wel in deze app de URL van een bron copy/paste en dan doorsturen naar je box. Hoef je op je box niets in te tikken.
 
@Arjan E. Dat kan toch. Je kunt in de Kore app en misschien ook wel in deze app de URL van een bron copy/paste en dan doorsturen naar je box. Hoef je op je box niets in te tikken.

Denk dat ik het niet helemaal begrijp.... Wat bedoelen jullie met een bron URL?
 
Wat ik bedoel is de URL die je in instellingen-bestandsbeheer intikt om daar de ZIP van een repository vandaan te halen.

Heb trouwens de Openmeta addons geïnstalleerd en deze werkt met de Wako app op Scrubs V2, Venom en 13Clowns. Wel handig. Mis helaas in de Wako app wel de optie om handig de ondertiteling te synchroniseren.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ahh oké duidelijk?. Zover ik heb kunnen testen kom je met deze app niet in de kodisettings maar puur afspelen.
 
Wat ik bedoel is de URL die je in instellingen-bestandsbeheer intikt om daar de ZIP van een repository vandaan te halen.

Heb trouwens de Openmeta addons geïnstalleerd en deze werkt met de Wako app op Scrubs V2, Venom en 13Clowns. Wel handig. Mis helaas in de Wako app wel de optie om handig de ondertiteling te synchroniseren.

Precies dit bedoelde ik inderdaad, maar ondanks dat ik kan kopieren en plakken in de Android tv app op mijn IPhone, kan ik inderdaad wel de bron kopieren, maar als ik plak druk, dan verschijnt de tekst wel in de app maar niet op mijn box.

Misschien toch maar eens de kore app proberen dan?
 
@Slikt je kunt met de pijltjestoetsen van de afstandsbediening natuurlijk wel gewoon naar de settings op je box. Zo kun je met de app de settings op je box aanpassen.

Voordeel van de app is dat je Trakt account kan koppelen aan je phone/AB. Het zoeken gebeurt dus op je telefoon, niet op je box. Mocht je dus meerdere gezinsleden hebben met een eigen Trakt account, dan kun je deze allemaal aan dezelfde box koppelen.
 
@Arjan E. Net even getest op mijn NUC met Libreelec. Op beide apps kan ik een tekst/URL in het tekstvak plakken en deze verzenden naar het juiste tekstvak in bestandsbeheer. Je zou dus geen Url's zelf meer hoeven in te voeren.
 
Jup. Met beide is het gewoon mogelijk een link of stuk tekst vanuit je telefoon naar je box te sturen. Met de afstandsbediening naar bestandsbeheer naar het tekstvak waar je een naam of URL kunt invoeren. Op je app heb je dan de mogelijkheid een regel in te voeren. Plak hier je tekst of URL en druk op verzenden of OK. En klaar is Klara. ?