Nieuwe kodi remote app voor je phone.

Is ge-update. Openmeta is niet meer nodig voor deze app. Speelt nu evt direct af vanuit Seren en Gaia.

You must be registered for see medias
 
Jup. Met beide is het gewoon mogelijk een link of stuk tekst vanuit je telefoon naar je box te sturen. Met de afstandsbediening naar bestandsbeheer naar het tekstvak waar je een naam of URL kunt invoeren. Op je app heb je dan de mogelijkheid een regel in te voeren. Plak hier je tekst of URL en druk op verzenden of OK. En klaar is Klara. ?
Krijg dit niet voor elkaar.... zodra ik naar bestandsbeheer ga en iets wil invoeren verschijnt er geen optie plak of zelfs geen toetsenbord op de app??
 
Na heel wat gebruik van deze app kan ik niet meer zonder. Scrapers zijn ingebouwd en gaan razend snel. Je doet je rd of Pm autoriseren en de cached streams vliegen om je oren. Afspelen op je iPhone of Android is mogelijk alsmede de streams op kodi afspelen waar deze geïnstalleerd is. Je kunt er ook voor kiezen dat je media opent met de gewenste addon welke je op kodi hebt staan. Kort samengevat, je installeert kodi ergens op en geen addons meer nodig buiten een subtitle addon evt. Addons kan wel als je dit wilt maar nergens voor nodig. Meta data ophalen gaat tevens razend snel en als bonus..... Orion is pas toegevoegd als scraper??
 
  • Like
Reacties: Bob Gies en Shaman
Ik ga deze Wako ook eens uitproberen.
Gebruik al wel een tijdje de Kore app en deze doet het wel fijn.

Ik moet wel verplicht een Trakt account aanmaken, das dan weer minder.
 
Ik ga deze Wako ook eens uitproberen.
Gebruik al wel een tijdje de Kore app en deze doet het wel fijn.

Ik moet wel verplicht een Trakt account aanmaken, das dan weer minder.
Dat aanmaken is pinda’s... maar deze app kun je niet vergelijken met Kore app. Ja het is een remote, echter met ingebouwde scrap functie icm rd of Pm. Selecteer je film of serie en hoppa, kies open met kodi en klaar. Geen addons nog op je box ect. Als je vragen hebt hoe of wat, ik hoor het wel?
 
  • Like
Reacties: Bob Gies
Je levert alleen wel weer een stukje privacy in en daarom vind ik dit jammer.
 
Dat heb ik inderdaad nog wel, maar doe daar ook weinig mee, ik plaats nooit wat, like niks en gebruik het slechts om de voyeur uit te hangen. ?
 
Oke. Heb zelf geen Facebook account, maar toch worden er mensen aan elkaar gelinkt die elkaar alleen via mij kennen. Dus ergens is er bij FB toch eea bekend over mij.☹️

Heb zelf mijn Trakt account gekoppeld aan een van mijn vele alter egos. ? Weet niet wat ze bij Trakt aan logging bijhouden, maar persoonlijke informatie heb ik er zelf niet bijgezet. En al het reeds bekeken werk wordt ook uit Trakt verwijderd. Maar misschien dat een van de andere leden kan uitleggen hoe privacy gevoelig een Trakt account is. Ben zelf wel nieuwsgierig.
 
Een tijdelijk email adres en een verzonnen naam zou ik sowieso doen.
Ik zie de meerwaarde van trakt ook niet echt, mijn bekeken films en series worden bijgehouden?

Dat kan ik zelf ook wel.

Ik had dit nog doorgelezen:
 
  • Like
Reacties: Shaman
Een tijdelijk email adres en een verzonnen naam zou ik sowieso doen.
Ik zie de meerwaarde van trakt ook niet echt, mijn bekeken films en series worden bijgehouden?

Dat kan ik zelf ook wel.

Ik had dit nog doorgelezen:

Heb het idd ook voor de show, doe er verder niks mee.
 
Ik ga deze Wako ook eens uitproberen.
Gebruik al wel een tijdje de Kore app en deze doet het wel fijn.

Ik moet wel verplicht een Trakt account aanmaken, das dan weer minder.
Ff eens getest en uitgelogd met Trakt. Deze is niet verplicht?
 
Heb Wako er zelf ook weer even bijgezet. Nomos geïnstalleerd als add-on en daarin de verschillende door mij gebruikte addons geselecteerd zoals Scrubs en Venom. Trakt account toegevoegd. Zoeken van films en series gaat eenvoudig en snel. Laat de Kore app er ook nog even naast staan omdat het instellen en synchroniseren van ondertiteling daar juist weer heel gemakkelijk gaat. Dat stukje mis je dan weer in Wako. Maar voorlopig zo even proefdraaien.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Heb Wako er zelf ook weer even bijgezet. Nomos geïnstalleerd als add-on en daarin de verschillende door mij gebruikte addons geselecteerd zoals Scrubs en Venom. Trakt account toegevoegd. Zoeken van films en series gaat eenvoudig en snel. Laat de Kore app er ook nog even naast staan omdat het instellen en synchroniseren van ondertiteling daar juist weer heel gemakkelijk gaat. Dat stukje mis je dan weer in Wako. Maar voorlopig zo even proefdraaien.
Nu nog helios installeren, mits je debrid hebt. Anders heeft het geen zin. Dan scrapt Wako voor je. Mocht je dit doen dan staan er tig torrentsites aan,als je een paar keer scraped dan kun je de betere aanlaten staan. Url voor helios heb je evt?
 
  • Like
Reacties: Shaman
Gebruik geen RD. Dus kan daar niet zoveel mee. Maar voorlopig zo effe uitproberen.
 
Ook maar eens mee aan het klooien geweest en werkt idd gewoon zonder Trakt account.(heb uberhaupt geen Trakt account)
Al zal ik wel weer lekker terug gaan naar de gewone afstandsbediening maar dat is mijn keuze daar ik nooit een remote app gebruik?
Maar zeker een mooie aanvulling voor mensen die dat wel doen.?
 
Heb wel gemerkt dat je bij gebruik van alleen de Nomos plugin, je afhankelijk bent van de addons welke op je target device staan. Je kunt alleen streamen via 1 van de addons welke daar op staan. Dan mis je dus het scrapen door Wako zelf. Wat je dus wel zou hebben als je Helios zou hebben geïnstalleerd
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nomos geprobeerd mede omdat ik hier ergens las dat helios alleen zinvol zou zijn met Rd of Pm.
Is dat niet zo ?