Nieuwe kodi remote app voor je phone.

Ik gebruik momenteel meestal Venom, daarnaast kan ik via de app nog kiezen uit It en Exodus R.

Net was trouwens het vakje weer totaal zwart en na opnieuw starten van de app stond de tekst er weer in.
Post automatically merged:

Oh, alleen nomos ook...
 
  • Like
Reacties: Shaman
Er is nog iets wat me gisteren opviel.
Zodra ik op de foon direct de aflevering van de serie die ik kijk aanklik dan krijg alle links voorgeschoteld, echter ik krijg bij de meeste links onderstaande afbeelding in beeld.

Als ik echter door het menu wandel en uiteindelijk ook bij alle links aankom dan pakt hij ze wel.
Jammer, want dat binnendoortje zou mooi handig zijn geweest.

You must be registered for see images
 
Er is nog iets wat me gisteren opviel.
Zodra ik op de foon direct de aflevering van de serie die ik kijk aanklik dan krijg alle links voorgeschoteld, echter ik krijg bij de meeste links onderstaande afbeelding in beeld.

Als ik echter door het menu wandel en uiteindelijk ook bij alle links aankom dan pakt hij ze wel.
Jammer, want dat binnendoortje zou mooi handig zijn geweest.

You must be registered for see images

Snap niet helemaal wat je bedoeld, maar deze links zijn niet cached. Kijk je wel bij debrid i.p.v. torrents ?

You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach


De eerste is torrents en die dien je te downloaden, de tweede is debrid (cached).
 
Ik bedoel dat ik de nieuwe aflevering voorgeschoteld krijg in het hoofdmenu op wako.
Als ik deze aanklik dan kan ik kiezen waar ik hem mee wil openen in kodi op de tv.

Als ik dan Venom kies dan gaat kodi meteen zoeken en dan krijg ik de hele reeks links in beeld.

Als ik dan de eerste kies dan komt die pop-up.
Bij de reeks opvolgende links ook.

Ik kan ze niet op de telefoon zien zoals jij.

Doe ik hetzelfde met de laptop icm wako dan pakt hij ze wel .
Post automatically merged:

Ik kijk bij debrid en dat zijn torrents...
 
Ik bedoel dat ik de nieuwe aflevering voorgeschoteld krijg in het hoofdmenu op wako.
Als ik deze aanklik dan kan ik kiezen waar ik hem mee wil openen in kodi op de tv.

Als ik dan Venom kies dan gaat kodi meteen zoeken en dan krijg ik de hele reeks links in beeld.

Als ik dan de eerste kies dan komt die pop-up.
Bij de reeks opvolgende links ook.

Ik kan ze niet op de telefoon zien zoals jij.

Doe ik hetzelfde met de laptop icm wako dan pakt hij ze wel .
Post automatically merged:

Ik kijk bij debrid en dat zijn torrents...

Je kunt ze wel op je phone zien als je helios installeerd. Dit is een addon binnen Wako, en die doet het goed.
De reden dat het op je laptop wel lukt met venom is dat daar waarschijnlijk all debrid wel goed is geautoriseerd en op je “box” niet omdat ie geen cached streams vind.
 
Maar als ik op de telefoon niet kies voor de directe methode maar door het menu wandel en zo op dezelfde plek beland dan openen alle links op de box wel.
Post automatically merged:

Doet Helios het alleen met real debrid en pm?
 
Laatst bewerkt:
Das wel vreemd idd.....zou zo geen antwoord weten daarop. Dan moet ik nomos en venom gaan install om het te testen. En ik moet mezelf ff corrigeren, helios ondersteund nog geen all-debrid dus je kunt deze niet gebruiken. Swwy daarvoor, zal het nogmaals in discord aan de orde brengen of all-debrid ondersteund gaat worden.
 
Toch?
Ik ben niet bij KPN hoor. ;)

Is het trouwens wel in orde dat er achter iedere link "torrent" staat?
Ik merk namelijk dat er tijdens het streamen ook geupload wordt...
 
Laatst bewerkt:
Toch?
Ik ben niet bij KPN hoor. ;)

Is het trouwens wel in orde dat er achter iedere link "torrent" staat?
Ik merk namelijk dat er tijdens het streamen ook geupload wordt...
Ik heb geen idee omdat ik venom niet gebruik. wellicht dat iemand de scrap indeling van venom kan verklaren?
 
Ik zit me te bedenken dat ik de optie torrents misschien uit moet zetten in de addon?
 
@Maxpuk , ik kan niet in jou portomenee kijken en of je evt Pm wilt gebruiken voor 3€ meer p/m. Maar die die 3€ is meer als dubbel waard zonder al
die kopzorgen die je nu hebt. Kan je verder niet helpen met venom helaas...
 
Ik vind de app helemaal geweldig, ik gebruik Helios met real-debrid. Scheelt een hoop werk om kodi werkend te krijgen, nu alleen maar ondertiteling d'r op en klaar.
Je kunt trouwens Wako ook afspelen op je telefoon middels de VLC player, dit kun je dan ook casten naar je tv, Kodi heb je dan helemaal niet meer nodig!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt
Ik heb vandaag een Sony Android tv gekregen, naar ik krijg met geen mogelijkheid Wako of de Kore app verbonden.
Hij vindt kodi wel, maar dat was het dan ook.
Herkent iemand dit?
 
Klinkt niet bekend. Ik begrijp dat je TV met Kodi wel gevonden wordt, maar dat de app niet reageert?
 
Alles zit op hetzelfde netwerk dus niet met je foon op 4g toevallig.
 
Ik heb vandaag een Sony Android tv gekregen, naar ik krijg met geen mogelijkheid Wako of de Kore app verbonden.
Hij vindt kodi wel, maar dat was het dan ook.
Herkent iemand dit?

Wordt er door de apps een username en ww gevraagd?