Nieuwe kodi remote app voor je phone.

Kwam deze app toevallig tegen in de appstore, morgen maar eens even proberen.

Ben benieuwd of er ook zulke apps zijn die het content van Kodi weer naar je telefoon of tablet streamen?
 
Waarom dan niet gewoon Kodi op je telefoon installeren? Ben je net zover. ?
Haha, ik heb een iPhone en iPad en wil ze niet jailbreaken -en iOS wordt vanaf Kodi 19 ook niet meer ondersteund, tvOS nog wel-. Bovendien lijkt een app me makkelijker te bedienen op de telefoon/tablet en scheelt het ook in onderhoud.
 
Haha, ik heb een iPhone en iPad en wil ze niet jailbreaken -en iOS wordt vanaf Kodi 19 ook niet meer ondersteund, tvOS nog wel-. Bovendien lijkt een app me makkelijker te bedienen op de telefoon/tablet en scheelt het ook in onderhoud.
Ik ben even aan het googlen geweest en volgens mij kan je de links van wako openen in vlc

Als je wako vlc ios reddit intypt in google vind je een hoop mensen die dit aangeven als kodi alternatief voor iPhones.
 
Laatst bewerkt:
Met Wako, helios addon (in Wako) en een debrid service scrape je zoals je gewent bent met Kodi. Vervolgens speel je de stream op je phone of tablet af. Dit kan oa met vlc of nPlayer. NPlayer heeft ook nog eens subtitle zoeken itt vlc. Wat je ook met Wako kunt doen is de stream naar kodi zenden die je bv op je box hebt staan. Dan dient deze meteen als AB mocht je dat willen.Gebruik zelf buiten een ondertiteling addon geen andere addon. Lekker snel en simpel ?
 
Haha, ik heb een iPhone en iPad en wil ze niet jailbreaken -en iOS wordt vanaf Kodi 19 ook niet meer ondersteund, tvOS nog wel-. Bovendien lijkt een app me makkelijker te bedienen op de telefoon/tablet en scheelt het ook in onderhoud.

Je zou eens kunnen googelen op tweakbox, hierin staan ook versies van Kodi die buiten je app Store om geïnstalleerd worden. Het enige nadeel is dat je tijdens het opstarten een reclame krijgt die je weg moet drukken.

En als de uitgever door Apple geblokkeerd wordt, dan moet je soms een paar dagen wachten op een nieuwe versie die weer ondersteund wordt. Dus als je van alles installeert zul je dit bij elke versie opnieuw moeten doen?
 
  • Like
Reacties: Spinix
Maar hij crashed bij jullie dus niet om de haverklap?
Zal wel niet anders had ik wel antwoord gekregen...
 
Dat is dan ook vreemd.
Het beeld bevriest eerst en wako sluit dan af.
Ik kan het ook tellen op 1 hand, 5 keer per uur. ;)
 
Laatst bewerkt:
@Maxpuk misschien best eens contact opnemen met de ontwikkelaar op github of reddit.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Dat heb ik in het verleden ook al eens gedaan.
Ik gebruik hem niet meer.
Ben nu aan de yatse.