Nieuwe Nvidia Shield maar zeer beperkt leverbaar

Wij regelen tegen die tijd wel wat.
Ook jij zal de nieuwe Shield in bezit krijgen tegen die tijd.
Dan ruil je er gewoon 1 in bij mij, met een schappelijke bijbetaling (afhankelijk wat de prijs word) waar je vrouw vast geen nee tegen zegt.
Je mag je standaardje dan ook nog houden hahaha, handig voor de nieuwe.
Ik neem aan dat het ook geen schande is om in een prijsvraag ooit een goede 2e hands Shield te schenken.
Ik denk dat Lex daar ook zo over zal denken. (Het gaat erom dat het goed is!!)
Ik maak alles weer helemaal schoon (ik verwacht niet nodig) stop hem in een Shield doos, een Q5 Ab erbij, een usb hub 3.0 etc., en maak er een ander blij mee.
Dat doen we dan expres met Pasen, en zo maak je, en hou je iedereen tevreden in de hobby.
Voor mij geldt, een hobby mag geld kosten.
Vandaag weer iemand kunnen helpen met een koeltafel en die draaiknop en een Q5.
Zijn H96max was niet kapot, nee zijn afstandsbediening.
Was een makkelijk klusje, aansluiten druk druk niks, ander AB druk druk heeey hij doet het gewoon.
Leuk weetje, de voice controll van de Q5 AB werkt ook op de H96max RK3318 4/64.

Ik hoop zo dat die nieuwe Shield wat meer Ram erbij krijgt! (maar kopen doe ik hem toch)
Die Tegra3 meende ik is leuk, maar verdubbel de ram en rom zou ik haast willen zeggen tegen Nvidia..
Bovenstaand is helemaal niet zeker hoor over die tegra3 processor, ik heb ook maar wat gelezen her en der.


Ik heb er inmiddels ook 2, 1 gekocht, en 1 hier gewonnen.

De nieuwe Shield ben ik ook erg benieuwd naar, maar mijn vrouw ziet me al aankomen?

Als er 1 kapot zou gaan, dan zou ie er de volgende dag al staan, echter tegen het commentaar van mijn vrouw dat ik toch 2 goed werkende spelers heb kan ik helaas weinig inbrengen?

Kinderen heb ik helaas niet, dus kan ik het ook niet aan schenken?

Zodra je hem binnen hebt, zou je dan je bevindingen hier willen delen? Machtig interessant?

Geniet van je vakantie??
 
  • Like
Reacties: Lex en Arjan E.
Ik neem aan dat het ook geen schande is om in een prijsvraag ooit een goede 2e hands Shield te schenken.
Ik denk dat Lex daar ook zo over zal denken. (Het gaat erom dat het goed is!!)
Als wij daar duidelijk over communiceren hoeft dat geen probleem te zijn.
Zo'n gebruikte Shield heeft nog veel restwaarde en je maakt er twee partijen gelukkig mee .
 
Inderdaad Lex,
Ik weet waar het weg komt, en zou het ook alleen bij een Shield doen.
Niet bij een babipangangbox.
Ja sorry, zo kijk ik inmiddels tegen al die rotzooi aan die op de markt is.
De boxen uit 2016 zijn vaak velen malen beter dan die uit de huidige tijd.
Vroeger had zelfs een V88 met een RK3229 1000Mb lan, tegenwoordig knibbelen ze overal op, en is dat nu 100Mb bij velen.
Maar ik hou het nu maar bij de Shield…. Voor mij de nummer 1 als het een Androidbox betreft.
Toch is een mini pc de toekomst met aan de onderkant ruimte voor een SSD-HDD.
Een kastje 2x hoger dan een normale mediabox, maar dan met koeler 128G Rom en 8G ram en Duall Os.
Ze zijn er al met 128G opslag voor 40 euro, alleen nu de ontwikkelingen afwachten.
2G ram op W10 vind ik nu (nog) helemaal niks.
De toekomst zal het leren, we wachten af, net als op de nieuwe Shield.
Er moet toch heel wat veranderen wil ik hem kopen.
Als het alleen een andere processor betreft, en men doet niks aan de Ram en Rom en extra Usb poorten, dan hoeft het voor mij niet.
Dan vind ik mijn huidige set prima zat.

Als wij daar duidelijk over communiceren hoeft dat geen probleem te zijn.
Zo'n gebruikte Shield heeft nog veel restwaarde en je maakt er twee partijen gelukkig mee .
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Zou het dan toch nog een Kerstkindje worden?

 
  • Geweldig
Reacties: anita 51
Hij is dan eindelijk uitgelekt , nog niet verkrijgbaar... je kan wel pre oderen

,

You must be registered for see images attach
 
199 Dollar! Dat is omgerekend 178,24 euro met de wisselkoers van vandaag.
Ben benieuwd wat de 3 grote spelers in Nederland straks voor prijsstelling hebben ?
 
  • Like
Reacties: anita 51
Nou, nou, wat een upgrade zeg.
Nog steeds 3G Ram en een soort Q5 AB.
Ik kan met de Q5 AB ook de Shield aan en uitzetten.
Dat kon met originele AB niet.
Ik ben niet gecharmeerd van dit ding, en ik ben blij dat ik in stapjes mijn totaal 2000 euro kostende mediacenter heb opgebouwd met Duall Os W10 en Android 9Pie, 32G DDR4 2400mhz Ram, 2Tb Hdd-SSD en nog een losse schrijf.
750 watt voeding van Coolermaster, moederbord is een hexacore met een i7 Processor.
Ik heb de grootste pasieve koeler op de Cpu zitten.
Ik heb 1x pech gehad met een waterkoeling, dus dat nooit meer.
Ik vind het een aanfluiting van Nvidia.
Mijn oude Nvidia Shield staat op Android 9, en als men niet meer update, koop ik wel een nieuwe.
Maar ik ga niet speciaal dit ding kopen wat alleen een andere processor heeft en AB.
Ik had er veel meer van verwacht.
Zeker kwa Ram en Rom.

Hij is dan eindelijk uitgelekt , nog niet verkrijgbaar... je kan wel pre oderen

,

You must be registered for see images attach
 
Nou, nou, wat een upgrade zeg.

Het is niet om over naar huis te schrijven, maar toch wil ik em.... en waarom doen ze zo weinig upgrades ?
Welke media speler kan tippen aan ze dan ? Na al die jaren nog steeds geen goeie concurrent .
Geen andere kast ondersteund Alle audio formats, geen andere heeft 4K HDR support op netflix app , Amazon enz enz. daar allemaal max 720 P
Dus doen ze het op de manier, net zoals Intel jaren heeft gedaan... Amd kwam niet eens in de buurt. (Lees Vroeger)
En eindelijk na jaren.........Dolby vision support.

Je zou ook haast gaan denken dat deze hele vernieuwde versie een scam is, fake news...dus, want tis telkens weer vaag


Daarom zei ik ook....uitgelekt.. Was een vergissing van Amazon (Yeah right, mooie Hype reclame aktie) En weer verwijderd.
Eind oktober zou je em gaan kunnen pre orderen...we gaan het mee maken
 
Dat wou ik ook.
maar niet met die specs.
Ik heb een prima Nvidia Shield staan, en 25% sneller, ach.... hij draait nu ook prima.
Ik zou er dan pas 1 kopen als deze kapot gaat.
Als men de Ram omhoog had gegooid naar 8G ram en 32G Rom in combi met de nieuwe processor en die AB, ja, dan had ik hem direct erbij gekocht.
Je kan beter een een 2e hands pc kopen Quart core met 8 of 16G ram, een goede videokaart erin, en je hebt al meer als een Shield.
Dual Os is via mij verkrijgbaar met crack.

Het is niet om over naar huis te schrijven, maar toch wil ik em.... en waarom doen ze zo weinig upgrades ?
Welke media speler kan tippen aan ze dan ? Na al die jaren nog steeds geen goeie concurrent .
Geen andere kast ondersteund Alle audio formats, geen andere heeft 4K HDR support op netflix app , Amazon enz enz. daar allemaal max 720 P
Dus doen ze het op de manier, net zoals Intel jaren heeft gedaan... Amd kwam niet eens in de buurt. (Lees Vroeger)
En eindelijk na jaren.........Dolby vision support.




Daarom zei ik ook....uitgelekt.. Was een vergissing van Amazon (Yeah right, mooie Hype reclame aktie) En weer verwijderd.
Eind oktober zou je em gaan kunnen pre orderen...we gaan het mee maken
 
En hier hebben ze het over een het kleine broertje van het nieuwe model...


Specs vallen mij eigenlijk ook een beetje tegen...
 
Ach en toch koop ik hem wel... 25% snellere processor...

Dan kan ik een film 25% eerder klaar hebben as op de oude shield.. Dat scheeld dan wel iig....
Kan ik een film een kwart inkorten... Tijd is geld he....??
 
, dit maal van Hardware.info.
Beknopte info dusver :
- Nieuwe soc procede op 16 Nm ipv de oude 20 Nm (25% sneller , De Nintendo past dezelfde X1+ toe in de Switch Lite )
- Hogere Clocksneheid Gpu : 1267 MHz in plaats van 1000 MHz. (Daarmee Van 512Gflops naar 649 Gflops )
- Ram Naar LPDDR4 ipv LPDDR3
- Dolby Digital Plus & Dolby Vision toevoeging aan de Dolby-technologieën
 
  • Like
Reacties: Lex

You must be registered for see medias
 
En toch ga ik um bestellen... De 219 euro variant..
Wou er zowiezo 1 bij hebben..

Op marktplaats worden bedragen gevraagd voor een 2e handsje waar je U tegen zegt( bijna nieuw bedrag....) Ag tis kwestie van hebben he...
2e hands vragen ze er 160 en meer voor... Daar heb je het nieuwe model voor... De cilinder variant bedoel ik dan...
 
  • Like
Reacties: anita 51
Hoeveel van die shield pro's hebben ze uitgebracht dan? 1 ofzo?
Media markt niet te krijgen.. Coolblue tijdelijk uitverkocht... Pfff.. Volgens mij win je nog eerder een miljoen dan dat je een nieuwe shield pro scoort... ? ? ? ? ?