Nieuwe Nvidia Shield maar zeer beperkt leverbaar

Hoeveel van die shield pro's hebben ze uitgebracht dan? 1 ofzo?
Media markt niet te krijgen.. Coolblue tijdelijk uitverkocht... Pfff.. Volgens mij win je nog eerder een miljoen dan dat je een nieuwe shield pro scoort... ? ? ? ? ?
Hier is die wel bestelbaar. De cilindervormige.
 
Hier is die wel bestelbaar. De cilindervormige.
De cilinder vorm is ook bij Coolblue gewoon te bestellen.. Zelfs al een 2e kansje. Voor €161

Maar ik wil de pro hebben... Die is overal uitverkocht... Konden ze natuurlijk ook niet nagaan bij nvidia dat er veel vraag naar zou zijn... Pff

Zelfs het "oude" model staat al een poosje op tijdelijk uitverkocht zowel coolblue als mediamarkt
 
Klopt @ateam278 van de week 1 binnen bij een kennis maatje wil er ook 1 maar nergens.?
Ja er staan er een paar totdat je wilt bestellen.?
Zou blackfriday er iets mee van doen hebben ?
 
Ik vernam van @Andre19721972 gisteravond dat er nog iets meer aan te hand is ? nadere details binnenkort van hemzelf om de spanning erin te houden!
 
Dr zal zeker iets aan de hand wezen... Ook op buitenlandse sites Is ie alleen te reserveren...
Wachten maar geduldig af...
Kan natuurlijk ook tactiek wezen he...
Vlak voor de feestdagen flink de druk opvoeren...

Wordt dan een schrale kerstactie as @Andre19721972 alleen maar een lege doos op kan sturen naar de winnaar ? ?

Moet @LeX maar ff kijken of er nog ergens waarde bonnen liggen van de lokale patat boer of een rollade vd keur slager....
 
  • Like
Reacties: Lex
Is weer op voorraad... Maar nu hoef ik um niet meer... ? ?

 
  • Like
Reacties: anita 51
Nee het wordt gewoon een shield eind januarie te koop bij de site van nievida of de winaar moet 1 2017 type willen hebben .die keus laten we aan de winnaar
Dr zal zeker iets aan de hand wezen... Ook op buitenlandse sites Is ie alleen te reserveren...
Wachten maar geduldig af...
Kan natuurlijk ook tactiek wezen he...
Vlak voor de feestdagen flink de druk opvoeren...

Wordt dan een schrale kerstactie as @Andre19721972 alleen maar een lege doos op kan sturen naar de winnaar ? ?

Moet @LeX maar ff kijken of er nog ergens waarde bonnen liggen van de lokale patat boer of een rollade vd keur slager....
 
  • Like
Reacties: Lex
Nee het wordt gewoon een shield eind januarie te koop bij de site van nievida of de winaar moet 1 2017 type willen hebben .die keus laten we aan de winnaar
Mee eens Anita. We gaan er vanuit dat er in Januari voldoende voorraad is anders moet André zijn technische vaardigheden maar tonen door zelf een Nvidia Shield in elkaar te knutselen ?
 
  • Geweldig
Reacties: anita 51
Mee eens Anita. We gaan er vanuit dat er in Januari voldoende voorraad is anders moet André zijn technische vaardigheden maar tonen door zelf een Nvidia Shield in elkaar te knutselen ?
Of: Shield pro refurbished (by André )?
 
Nvidia shield 2019 pro net gearriveerd via cool bleu , en geïnstalleerd GEWELDIG ,
Had mij ingeschreven voor de 1e lichting , perfect
 
  • Like
Reacties: Lex en mrmiyagi
Ook Totaal TV onderschrijft het enthousiasme van @sumitomo

 
Mag ik vragen wat echt het verschil is nagenoeg van het 1gb ram extra geheugen en 8gb intern geheugen?
 
Volgens mij heb je bij de nieuwe shield ook ondersteuning voor Dolby vision, maar volgens mij moet je randapparatuur (lees je tv) het dan ook ondersteunen???‍♂️
 
Wat ik er eigenlijk een beetje uit wijs word is dat als je het 2015/2017 model hebt..

Het geen must is om up te graden naar het 2019 model..

Verschillen zijn eigenlijk kwa prestaties nihil te noemen... (valt mij eigenlijk erg tegen)

Of je moet natuurlijk het nieuwste van het nieuwste willen hebben...

En als je er nog geen hebt of een nieuwe 2e bij wilt hebben zou ik zeker de 2019 pro kopen.. 2017 model kost nog €199 de pro €229..dan ging ik niet martelen om 3 10 tjes

Had laatst zelf nog een meevaller op marktplaats 2017 model voor €100..die kon ik niet laten gaan natuurlijk...

Misschien dat de 2e handjes wat aantrekkelijker gaan worden als de pro ruim voorradig gaat worden...

Citaat uit eerder geplaatste link van @LeX :

Conclusie
Heb je al een Nvidia Shield TV en ben je daar tevreden mee, dan is er geen aanleiding om dit nieuwe model te kopen. Heb je net een mooie soundbar of geluidsinstallatie gekocht die Dolby Atmos ondersteunt, dan moet je deze mediaspeler zeker op je verlanglijstje zetten. De Nvidia Shield TV is wel prijzig: de Xiaomi Mi Box S mediaspeler is een goedkoper Android TV-alternatief. Maar wat betreft snelheid, mogelijkheden, beeldkwaliteit en afstandsbediening steekt Nvidia Shield TV er bij de Android TV mediaspelers met kop en schouders bovenuit.
 
  • Like
Reacties: sumitomo