Nieuwe repo voor The Pyramid

Freaktab

Expert
20 apr 2017
415
217
216
Er is een nieuwe repo voor de addon The Pyramid:



Na installatie repo > force update > versienummer moet nu 1.6.0 zijn
 
  • Like
Reacties: Slikt
Kun je wat meer informatie meegeven? Zoals welke add-ons hier in te vinden zijn.
 
@Slikt dank je wel, maar ik heb real debrid al aan de Couvenant gekoppeld en als ik me niet vergis, kan je het niet aan twee koppelen?
 
@Slikt dank je wel, maar ik heb real debrid al aan de Couvenant gekoppeld en als ik me niet vergis, kan je het niet aan twee koppelen?
RD koppel je niet alleen aan 1 addon :)

RD koppel je via url resolver aan meerdere addons en Pyramid kan met en zonder RD prima gebruikt worden
 
  • Like
Reacties: Rob0860
jongens ik heb een andere vraag over THE PYRAMID ADDON ik kan wel een film afspelen maar geen goede ondertiteling bij vinden ik gebruik subscene.com/opensubtitles.org/podnapisi.net wie weet iets
 
jongens ik heb een andere vraag over THE PYRAMID ADDON ik kan wel een film afspelen maar geen goede ondertiteling bij vinden ik gebruik subscene.com/opensubtitles.org/podnapisi.net wie weet iets
Soms wil een handmatige zoekopdracht voor een filmtitel betere resultaten terug geven.
 
.maar je kan ook gewoon op de link van de begin post klikken en dan download hij het zip bestand....zet deze op een stickje en doe dan install from zip dan werkt het ook

Bedankt ! zo werkt het bij mij wel in WIndhoos 10 met Kodi 17.6
 
hallo alle,
was deze al aan het testen, krijg echter de nederlandse subs niet actief.
iemand een idee?

Peerke1
 
Heb ook ineens de Pyramid addon geïnstalleerd.
Hij zet er niet automatisch de NL subs bij zoals bij de andere addons.
Wel moet je dit manueel even ingeven, en worden de juiste subs direct gevonden.
De 4K Movies werken goed en zelfs beter dan met Bennu, heb nu bijna altijd 5.1 en 7.1.
Streams worden snel gevonden en vlot weergegeven.
 
  • Like
Reacties: sumitomo