Nieuwe url resolver - even opletten

Freaktab

Expert
20 apr 2017
415
217
216
Sinds vandaag is er een nieuwe url resolver bijgekomen genaamd script.module.resolveurl

Wij verwachten dat deze nieuwe resolver de huidige gaat vervangen. Wat krijgt u ermee te maken en wat zijn dingen die u moet doen?

Dat valt allemaal wel mee:

Heeft u de repo van Mr. Blamo en/of Maverick op uw systeem staan dan komt er automatisch een update door van de repos en de addons. De addons binnen deze repo zullen dan de nieuwe resolver gaan gebruiken.

Om het u wat makkelijker te maken en te controleren of u al de nieuwe resolver op uw systeem heeft gekregen via auto update, volg dan even onderstaande stappen :

1. Vanaf beginscherm naar systeem > addons > beheer onafhankelijkheden > scroll door de lijst
2. Ziet u daar nu resolveurl tussen staan, dan heeft u de nieuwe binnen, klik daarop indien u een RealDebrid en/of Premiumize account heeft
3. Indien u een RealDebrid en/of Premiumize account heeft moet u deze even opnieuw authoriseren/invullen binnen deze nieuwe resolver en prio weer even op 95 zetten voor RD
 
En add-ons zoals Placenta gaan die hier ook in mee of?
 
En add-ons zoals Placenta gaan die hier ook in mee of?
Ja, Placenta / DeathStreams (RD) zitten in repo Mr. Blamo en die heeft deze nieuwe resolver al ingebouwd in zijn addons (Neptune nog niet maar zal verder geheel automatisch gebeuren)
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ja, Placenta / DeathStreams (RD) zitten in repo Mr. Blamo en die heeft deze nieuwe resolver al ingebouwd in zijn addons (Neptune nog niet maar zal verder geheel automatisch gebeuren)
En heeft deze nieuwe add-on verder nog voordelen of is het gewoon een rename van de originele URL Resolver?
 
En heeft deze nieuwe add-on verder nog voordelen of is het gewoon een rename van de originele URL Resolver?
Is niet een rename, maar volg de berichten die overal op de website staan nu en je hebt de antwoorden
 
ik zou zeggen kijk dit filmpje eens

You must be registered for see medias
 
Bedankt voor de tip, maar komt deze ook bij Genesis reborn? Met deze addon kijk ik momenteel mijn films en series.
 
You must be registered for see medias

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Bedankt voor de tip, maar komt deze ook bij Genesis reborn? Met deze addon kijk ik momenteel mijn films en series.
Is een Clone, weg doen dat ding
 
Laatst bewerkt:
Toch handig dit forum, Placenta had ik er hier nog niet bij staan, maar zojuist de addon geïnstalleerd, en meteen resolveurl ingesteld voor real-debrid, en yep, het werkt meteen!
 
  • Like
Reacties: Lex
Bij staat deze nochtans op de 2de plaats en werkt voor mij zeer goed.
You must be registered for see medias

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----


Is een Clone, weg doen dat ding
 
Thanks(y) dacht gister dat placenta hem tripte maar dit was dus het probleem.
 
even vraagje tussendoor, prio voor Real-Debrid op 90 instelllen, waarom deze waarde, iemand een idee?
 
Getal dat je gebruikt bepaald de volgorde van de aangeboden streams, je kunt de waarde zelf bepalen.
 
snap er nog niks van, googlen heeft ook geen zin, want waarom 90 en geen 91 of 99, ga er vanuit dat het een waarde moet hebben van 90-100!
 
snap er nog niks van, googlen heeft ook geen zin, want waarom 90 en geen 91 of 99, ga er vanuit dat het een waarde moet hebben van 90-100!

Zodat je zeker weet dat de links van Real Debrid bovenaan staan. Je kunt bijvoorbeeld ook Premiumize hebben. Als je dan Real Debrid op 90 hebt staan en Premiumize op 95 krijg je eerst je Real Debrid links te zien, daarna Premiumize en daarna je normale links
 
ja snap ik , want 89 werkt niet, maar snap niet wie dit zo bedacht heeft en waarom