Nieuwe url resolver - even opletten

Omdat het handig is. Stel je voor je hebt 10 providers. Dan doe je er 1 90, de andere 91 enzovoort. Zo kan je ordenen welke provider je als eerst wil zien.
 
Bij 1 beginnen en doortellen 2, 3, 4, 5 ..... klinkt op zich logisch. Echter als je er later nog een provider tussen wilt zetten, dan zou je een groot deel weer om moeten nummeren. Namelijk degene die je later wilt zien dan degene die je er net tussen hebt gevoegd. Doe je 10, 20, 30, ........... dan kun je er later altijd nog eentje tussen zetten bv 25, zonder de rest aan te moeten passen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Wordt de oude resolver vanzelf vervangen?
Kan het zijn dat je tijdelijk de oude en nieuwe nodig hebt omdat sommige addons nog niet de update naar de nieuwe hebben?
 
 
  • Like
Reacties: E.Lage
Gisteren netjes de nieuwe resolver ingesteld en liepallemaal goed,
Zojuist is de nieuwe weer weg en staat de oude er weer tussen. Placenta geeft foutmelding als ik de urlresolver (oude) aanklik en geeft geen rd streams.
Convenant geeft wel rd streams dus doen wehet daar maar mee vanavond.
Iemand een idee hoe dit kan of heb ik gewoon weer wat raars :unsure:

Vanmorgen Blamo repo en daarna death streams en placenta handmatig geupdate en nu weer wel resolverurl ertussen. Opnieuw geautoriseerd en placenta gaf nu wel rd streams. Op zich vreemd laatste update van repo en addons stond op 6-2-2018
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
Een nieuwe update :) we zijn inmiddels bij versie 5.0.23 beland.
 
Uw gedachtegang dat dit een recente mededeling betreft ..is correct.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Kom trouwens ook een ResolveURL versie 6.1.3 tegen. Iemand enig idee wat het verschil is?
 
Kom trouwens ook een ResolveURL versie 6.1.3 tegen. Iemand enig idee wat het verschil is?

Klopt die zie je bij cherry tv ook staan ik dacht zal geen verwarring zaaien maar nu jij het ook noemt misschien wel handig om idd de eventuele do and don`ts te weten.
 
Klopt die zie je bij cherry tv ook staan ik dacht zal geen verwarring zaaien maar nu jij het ook noemt misschien wel handig om idd de eventuele do and don`ts te weten.

Daar kwam ik deze idd ook tegen. Ook van jsergio.
 
staat ook 5.0.13 als ik er even snel overheen kijk ;)

@LeX misschien een typo ? met die 2 ?
Zal binnenkort een afspraak regelen bij Hans A of één van hun concurenten ;)
Al brengt onderstaande tekst mij wel weer aan het twijfelen.

August 9th URLResolver Kodi Update:
URLResolver has been updated to v5.0.23. Check out the long list of changes below. If any of the addons you have installed used ResolveURL as a dependency, they will be receiving the new update!
URLResolver Kodi v5.0.23 Chan
 
Zal binnenkort een afspraak regelen bij Hans A of één van hun concurenten ;)
Al brengt onderstaande tekst mij wel weer aan het twijfelen.

August 9th URLResolver Kodi Update:
URLResolver has been updated to v5.0.23. Check out the long list of changes below. If any of the addons you have installed used ResolveURL as a dependency, they will be receiving the new update!
URLResolver Kodi v5.0.23 Chan

Vreemd maar wat me wel opvalt er word over 2 verschillende dingen gesproken zo te lezen namelijk de ResolveURL en de andere genaamd URLResolver ?