Nieuwe webhosting

You must be registered for see images

Sinds vandaag draait Kodi-Forum.nl op een vernieuwde webhosting van Vimexx.nl!
Ik heb alles zo goed mogelijk getest en heb geen fouten gevonden, alles werkt een stuk sneller.

Mochten jullie nog fouten ontdekken dan kunnen deze hier of via een privé bericht gemeld worden, mijn dank is groot :).

De reden waarom we zijn overgestapt naar Vimexx is omdat OVH.net stopt met het aanbieden van Plesk webhosting pakketten.
 
Laatst bewerkt:
@Spinix , bij mij is de skin van het forum weer aangepast naar standaard, de vorige keer kon ik dit onderaan veranderen, hoe moet ik dat nu doen?🤷🏼‍♂️
 
@Spinix , bij mij is de skin van het forum weer aangepast naar standaard, de vorige keer kon ik dit onderaan veranderen, hoe moet ik dat nu doen?🤷🏼‍♂️
Alle niet standaard skins zijn uitgeschakeld zodat we één standaard skin houden. Meerdere skins betekent meer onderhoud.
 
Alle niet standaard skins zijn uitgeschakeld zodat we één standaard skin houden. Meerdere skins betekent meer onderhoud.
Ieuw, deze is lelijk🙈
Post automatically merged:

Maar wel bedankt voor je antwoord 👍🏼
 
Ieuw, deze is lelijk🙈
Post automatically merged:

Maar wel bedankt voor je antwoord 👍🏼
Haha, even wennen!! :p

Wil in de toekomst misschien zoiets als dit maar dan minder druk:
 
Vind persoonlijk dat het met je persoonlijke forum statistieken onder je nick name in elk bericht wel heel erg druk en onoverzichtelijk worden.
 
Wel tevreden hoor, tenminste niet de black mode, dit is goed te lezen voor wat ouderen onder ons.
Side is mooi snel.
 
  • Like
Reacties: Spinix


Zo nu en dan deze melding.
Is met gebruik van forum app.
 


Zo nu en dan deze melding.
Is met gebruik van forum app.
Heb ik in het begin wel 1 of 2x gehad...
Maar nu nog niet weer.. . Via de chrome browser had ik dit trouwens..

Gebruik nu Brave... 😉
 


Zo nu en dan deze melding.
Is met gebruik van forum app.
Die fout code is nu ineens schering en inslag.. Gisteren een paar keer.. Vanmorgen raak en nu net weer..

Ook blijft er steeds een irritante rode 1 staan bij de streepjes links bovenin.. Dat je een pm hebt of iemand heeft gereageerd op een topic dat je volgt... Maar klik je erop geeft hij niks aan..