Nieuwe webhosting

You must be registered for see images

Sinds vandaag draait Kodi-Forum.nl op een vernieuwde webhosting van Vimexx.nl!
Ik heb alles zo goed mogelijk getest en heb geen fouten gevonden, alles werkt een stuk sneller.

Mochten jullie nog fouten ontdekken dan kunnen deze hier of via een privé bericht gemeld worden, mijn dank is groot :).

De reden waarom we zijn overgestapt naar Vimexx is omdat OVH.net stopt met het aanbieden van Plesk webhosting pakketten.
 
Laatst bewerkt:
Die fout code is nu ineens schering en inslag.. Gisteren een paar keer.. Vanmorgen raak en nu net weer..

Ook blijft er steeds een irritante rode 1 staan bij de streepjes links bovenin.. Dat je een pm hebt of iemand heeft gereageerd op een topic dat je volgt... Maar klik je erop geeft hij niks aan..
Die foutcode heb ik nog niet ervaren, maar wat wel :moon: :moon: irritant is, is dat wanneer je een topic wil openen, je eerst een reclame letterlijk door je strot gedrukt krijgt, die je eerst moet wegdrukken voordat je door kunt🤬

ik snap dat de inkomsten ergens vandaan moeten komen @Spinix , maar kan je deze irritante pop-up niet weg laten?🤷🏼‍♂️
 
Hier ook Brave browser.. Snelkoppeling van de site gemaakt naar het hoofd scherm van mn telefoon.. Geen reclames meer te zien... 😉
 
Hier ook brave geen last van reclame.
@ateam278 als die rode 1 blijft staan staat er ergens in meldingen nog een ongelezen bericht waarschijnlijk.
Heb me daar ook stuk op gezocht.
En die error heb ik ook nog geregeld.
Twijfel of het niet door de app komt die overigens ook een snelkoppeling op homescreen zet.
 
Het mooiste is nu is de 1 ineens weg... 🤷‍♂️

Paar keer opnieuw de site geopend.. En na een keertje of 3..4 was de 1 foetsie...

Die 1 is zeker naar @Spinix zn bankrekening verhuist... Maar dan achter de komma... 😎
 
App installeren?😳 ik kijk gewoon in een webbrowser 🤷🏼‍♂️
Post automatically merged:

En de brave browser staat niet op mijn 🥚 pad🤷🏼‍♂️
 
App installeren?😳 ik kijk gewoon in een webbrowser 🤷🏼‍♂️
Post automatically merged:

En de brave browser staat niet op mijn 🥚 pad🤷🏼‍♂️
Geen aaifoon, maar een 👁 pad, had ik al vermeld🤷🏼‍♂️

@Spinix aan de bak, en snel de app ontwikkelen voor de iOS apparaten, en tot die tijd die irritante pop-up weg svp😂
Post automatically merged:

Heb inmiddels de brave browser wel geïnstalleerd 😉
 
Laatst bewerkt:
Wat een rust hè. Geen irritante reclames meer. 😁
Tot nog toe geen last😁

ik wil best bijdragen met een verdienmodel door reclames op mijn beeld te hebben, maar als ik hem door middel van een pop-up door mijn strot heen geduwd krijg, dan is de grens bereikt voor mij!😉
 
Poosje geleden was voor mij de welbekende druppel met die kl*te reclames...

Sinds de brave browser geen centje pijn meer.. 😉
 
Ik krijg regelmatig de melding: An unexpected database error occurred. Please try again later.
Ben ik de enige die dit te zien krijgt? Gebeurt een 4 tal keren per week, en na enkele minuten gaat de website weer.
You must be registered for see images attach
 
Ik krijg regelmatig de melding: An unexpected database error occurred. Please try again later.
Ben ik de enige die dit te zien krijgt? Gebeurt een 4 tal keren per week, en na enkele minuten gaat de website weer.
You must be registered for see images attach
Hier ook regelmatig... Is ook al eerder door mij en @mrmiyagi aangegeven...
Maar @Spinix heeft hier tot op heden nog niks mee gedaan...
Maakt niet uit met welke browser soms gebeurd het wel 3 of 4 keer achter elkaar...

 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hier ook regelmatig... Is ook al eerder door mij en @mrmiyagi aangegeven...
Maar @Spinix heeft hier tot op heden nog niks mee gedaan...
Maakt niet uit met welke browser soms gebeurd het wel 3 of 4 keer achter elkaar...

En ook hier regelmatig dezelfde melding, dus nee je bent zeker niet de enige, en zoals @ateam278 al aangeeft, @Spinix moet hier eens serieus naar kijken😉
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
@Dominique DB
@ateam278
@Arjan E. en andere. Beheerder is op hoogte en werkt aan een oplossing 😀

Onze excuses voor de problemen die men ondervindt om ons forum te bezoeken.
Iedereen bedankt voor het melden. Ik heb de forumsoftware zojuist geüpdatet en hoop dat hierdoor het probleem is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn dan ga ik verder onderzoek doen.