Nieuwkomer zoekt hulp omgeving Zoetermeer voor zijn overjarige Raspberry

Die procedures staan hier op het forum allemaal dus beter zelf rustig lezen en proberen 😉
 
Dan wordt het ook iets makkelijker als je wat zelf kennis op gaat bouwen..

Anders ben je altijd afhankelijk van iemand anders...

Addons komen en gaan dus mocht een van je addons er de brui aan geven kun je zelf een nieuwe erop zetten...
 
  • Like
Reacties: jovo1963
En daarbij wellicht gekke vraag … nu heb ik los een Netflix account en Disney account ? Kan ik die dan weg doen ? ☺️ Dat scheelt wel enorm dan
Post automatically merged:


Ja dat snap ik … had gehoopt iemand te vinden in omgeving Zoetermeer die mij ermee zou helpen … heb meer verstand van behangen ☺️ ….
Dan wordt het ook iets makkelijker als je wat zelf kennis op gaat bouwen..

Anders ben je altijd afhankelijk van iemand anders...

Addons komen en gaan dus mocht een van je addons er de brui aan geven kun je zelf een nieuwe erop zetten...
nou het is mij gelukt hoor

Kodi draait op de pc

met real debrid account
addons the oath, Disney+ ( waar ik mijn abonnement gewoon voor nodig hebt ) dus is alleen maar het icoontje , ondertitels zitten erbij

de streamings zijn mega veel . Normaal met de raspberry 4of 5 nu 156 en of hoger en zelf 4K geweldig ….

nu eerst eens kijken hoe ik films via de pc naar de cromecast kan overbrengen … want dan heb ik in ieder geval even iets ….

vind kodi op de pc wel lastig omdat je pc handelingen moet doen , esc toets en f4 alt … en mijn pc blad vind ik moeilijk om terug te vinden etc maar het begin is er … dalijk die van Amazon aanschaffen en kijken hoe ik dat daarop kan installeren 🤪
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Pc met hdmi kabel aan tv hangen misschien een optie voor nu🤔
 
Misschien heb je hier wat aan dan...