NL Netflix Skin Kodi 18 tutorial

Link naar uitleg hoe je kan zorgen dat na het aanklikken van de poster je naar de informatie scherm gaat i.p.v. direct afspelen of links krijgen.
 
@chup123 Hartelijk dank voor het maken van deze geweldige handleiding. Het installeren is eigenlijk zonder al te veel problemen gelukt en het resultaat is geweldig!

Ik ben zelf in het bezit van een Minix Neo U1 (met een Amlogic S905 chip) en ik merkte dat de skin wel wat zwaar was. Zo bevroor het beeld heel kort even voordat de trailers begonnen te spelen.

Op zich kon ik hiermee nog wel leven, maar bij het afspelen van een oudere serie, moet ik handmatig de ondertiteling selecteren, maar ik kreeg het met de videoplayer van Titan niet voor elkaar. Ik heb denk ik wel 2 uur gezocht naar de juiste instelling. Bij de standaard videoplayer kan ik hem bij de instellingen voor geluid vinden.

Omdat ik toch niet zonder deze functie kan, moest ik helaas weer terug naar de standaard skin. Erg jammer!
 
Oke dan, is de back-up (Geüpdatet met Yoda)
Hallo, ik wou deze graag installeren, alleen de link is niet meer beschikbaar, zou je hem mij misschien willen toesturen?, of een nieuwe link plaatsen :) , mvg
 
Zoek ook de backup, zag dat er een nieuwe update was geweest van de skin en kom er nu niet helemaal uit
 
Er is een addon welke vele malen makkelijker is om een Netflix look te verkrijgen. Deze heeft zoals Netflix ook een optie om een trailer te laten spelen in het overzicht van de stream die je wilt kijken.

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: B. web
Er is een addon welke vele malen makkelijker is om een Netflix look te verkrijgen. Deze heeft zoals Netflix ook een optie om een trailer te laten spelen in het overzicht van de stream die je wilt kijken.

You must be registered for see medias
Waarom is deze beter, dan de huidige tutorial / skin?
 
Waarom is deze beter, dan de huidige tutorial / skin?

Makkelijker, geen zware skin nodig en tig instellingen. En auto trailer (met ondertiteling) die afspeelt in het scherm waar de filminformatie ook staat. Met 1 klik switchen tussen series/films in het zelfde scherm en ook zoeken evt.
 
Makkelijker, geen zware skin nodig en tig instellingen. En auto trailer (met ondertiteling) die afspeelt in het scherm waar de filminformatie ook staat. Met 1 klik switchen tussen series/films in het zelfde scherm en ook zoeken evt.
Zal eens testen, wel beetje dezelfde layout dan? Ken deze nog helemaal niet vandaar
 
Zal eens testen, wel beetje dezelfde layout dan? Ken deze nog helemaal niet vandaar
Zoiets, 1e plaatje is overzicht en 2e plaatje als je iets kiest. Zoals je ziet in het 2e plaatje de trailer rechtsboven. Deze kun je vergroten naar full screen of stoppen evt.
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

En deze menubalk krijg je met pijltje naar links.
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: G.Scholtens
Zoiets, 1e plaatje is overzicht en 2e plaatje als je iets kiest. Zoals je ziet in het 2e plaatje de trailer rechtsboven. Deze kun je vergroten naar full screen of stoppen evt.
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

En deze menubalk krijg je met pijltje naar links.
You must be registered for see images attach
Ziet er interessant uit dit. Maar met trailers etc afspelen, klinkt ook vrij zwaar lijkt me?
 
Ziet er interessant uit dit. Maar met trailers etc afspelen, klinkt ook vrij zwaar lijkt me?
Het speelt zonder enige hapering en/of lange laadtijden op de shield af.Plaatjes inladen gaat ook razend snel. Standaard staat trailers wel uit btw.
 
  • Like
Reacties: Mij1982
Ben benieuwd of er een handleiding van is voor Openmeta/info.
En na mijn weten is het toch puur een video addon en geen skin?

Maar bij mij word er dus niks afgespeeld op mijn shield
 
Ben benieuwd of er een handleiding van is voor Openmeta/info.
En na mijn weten is het toch puur een video addon en geen skin?

Maar bij mij word er dus niks afgespeeld op mijn shield

Weinig tijd momenteel ivm verhuizing. Het is een addon welke je de filminformatie geeft. Vervolgens kies je een film if serie, dan kun je kiezen met welke addon deze stream geopend dient te worden.
Kan nu zelf ff geen tutorial maken maar hier is wat info.