Nl televisie.

oke dan moet ik eens uitzoeken waarom mijn lijst niet verder als 19 november gaat

Het klopt hoor 19 november is de laatste althans bij deze optie Open amerikanotuga=>stream server tv=>daily playlist countries=>netherlands=> en dan een van de 2 bovenste links selecteren.
bij andere manier heb je "gewoon" beeld .
 
Weet niet wat ik fout doe maar als ik bij 18… Install kom en druk op install krijg ik de melding : install fail en failed to install dependancy. Wat doe ik fout
 
Als ik deze wil installeren dan krijg ik de melding: "could not connect to repository" als ik de repo VipSecretREPO wil benaderen.
Werkt deze niet meer dan? Iemand een ander idee?
 
Zal me niets verbazen dat deze ook net als vele anderen offline is gehaald, kan me niet voorstellen dat deze 100% legaal is
 
Deze werkt nog wel, probeer eens secret tv vip eens. Daar is ie te vinden.
 
Kom hierop terug,deze werkt normaal gesproken kan het alleen nu niet ff testen. Laat iets weten volgend jaar;)
 
Kom hierop terug,deze werkt normaal gesproken kan het alleen nu niet ff testen. Laat iets weten volgend jaar;)

Top!! Is goed.
Bij mij werkt ie iig niet. Laat maar ff weten.
Volgend jaar begint morgen al hahaha.
Thnx iig en een fijne jaarwisseling gewenst.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Repo geïnstalleerd maar bij het selecteren van een video addon de melding installatie mislukt?
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Deze week eens op de box proberen ipv phone,ben benieuwd of het iets uitmaakt;)

Edit: kodi opnieuw opgestart en het werkt, alleen de playlist van NL laad geen streams. Wellicht even wachten op een nieuwe daily link.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf wel een programma wat "gratis" m3u lijsten scraped.. En hierbij ook de kanalen checkt op werking :p deze zoekt tevens de beste kwaliteiten (resolutie/bitrate) er uit, en slaat deze op als "nieuwe" m3u lijst. Deze gebruik ik voor verschillende testen. Nu is zoiets ook wel om te bouwen naar een Add'in.. Alleen heb ik daar geen tijd voor haha.. Dat programma is ook niet publiekelijk beschikbaar vanwege uiteenlopende redenen, waaronder ook "big brother" omdat dit het toegang geven is tot illegaal content..
En wellicht via pm te delen? ;-)