NLZIET

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
NLziet biedt programma's, films en series van NPO, RTL en SBS in hoge kwaliteit en tot 1 jaar terug. Nieuw is dat je ook live tv kunt kijken. NLziet is een uitkomst voor wie graag tv kijkt, maar niet zit te wachten op een abonnement van de tv-provider.

 
  • Like
Reacties: Spinix
Hallo Lex, het is dus niet gratis:
De eerste maand is gratis ook dit is niet waar want kijk naar de regel hier onder € 0,01
daarna betaal je €7,95 per maand.

Probeer één maand voor €0,01
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Het voordeel wat ik vind is dat je iets kan kijken op een tijd die jezelf wil en wanneer het je uit komt.
en dat je geen irritante reclame heb of door kan spoelen.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ben inmiddels ongeveer 2 jaar lid. En los van wat bugs hier en daar ben ik er erg blij mee. Je kijkt alleen wat je zien wilt. Geen nutteloos gezap en een jaar terugkijken is erg handig.
 
En je gebruikt die app daar voor op je Smart TV of hoe moet ik dat zien ?
 
De desbetreffende app zou ook al beschikbaar moeten zijn voor mijn LG maar wachten duurt altijd lang :cautious:
 
Hoi Lex,

Inderdaad ik bedoel hiermee de livestreams die NLZIET aanbiedt: NPO1, NPO2, NPO3, RTL 4, RTL 5, SBS6, RTL 7, Veronica, NET5, RTL 8, RTL Z, SBS9.

Ik maak binnen de add-on gebruik van de (ongedocumenteerde) API van NLZIET, waarmee ik de livestreams op kan halen. Deze livestreams zijn in het formaat MPEG-DASH en beveiligd met DRM. Om dit binnen Kodi af te kunnen spelen maak ik gebruik van InputStream, wat onder andere gebruikt is in de Netflix add-on.

Welkom @Stein155 beetje zelfde idee als bij retrospect?
Leuk idee denk dat je toch wel mensen gaat bereiken hiermee.
 
  • Like
Reacties: Stein155
Welkom @Stein155 beetje zelfde idee als bij retrospect?
Leuk idee denk dat je toch wel mensen gaat bereiken hiermee.
Hey mrmiyagi,

Ik ben zelf niet bekend met retrospect. Het lijkt dat deze add-on zich meer richt op het on demand aanbieden van content, dus niet live?
Met de add-on waar ik mee bezig ben is het op dit moment alleen mogelijk live TV te kijken, content terugkijken o.i.d. zit er dus nog niet in, wellicht dat ik dit in de toekomst zal toevoegen.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Inderdaad een leuk idee maar verwittigd je van tevoren over de juridische en copyright gevolgen van je project.
Het zou jammer zijn dat je ideeën daardoor achteraf gedwarsboomd worden.
 
Duidelijk !
Ik werd op het verkeerde been gezet door je vraag om test kandidaten ;)

JIj niet alleen vandaar mijn reactie dat je er wel mensen mee gaat bereiken ;)
Post automatically merged:

Inderdaad een leuk idee maar verwittigd je van tevoren over de juridische en copyright gevolgen van je project.
Het zou jammer zijn dat je ideeën daardoor achteraf gedwarsboomd worden.

Overigens wat zou dat het verschil zijn met retrospect bijvoorbeeld ?Al is die ook om "bepaalde" reden tijdelijk niet zo actief geweest.
 
  • Like
Reacties: Lex
Onze Apple TV vrienden hebben geluk maar daartegen moeten de Android TV gebruikers nog wat geduld hebben.
 
En je gebruikt die app daar voor op je Smart TV of hoe moet ik dat zien ?

App op LG TV idd, loopt wel achter op de smartphone app. Laatste versie is nog zonder live-tv maar via chromecast werkt dat prima. Overigens vind ik live-tv niet belangrijk.
 
  • Like
Reacties: Lex
Voor zowel mijn LG (webOS 3.5) als Shield (Android Tv) tot nu toe geen App beschikbaar :(
Gelukkig heeft jouw Shield (net zoals de Xiaomi Mi Box) een ingebouwde Chromecast en zou je dingen dus makkelijk vanaf je mobiel kunnen doorcasten naar je TV.