Opgelost No sources found

Snellebert

Nieuwkomer
22 jan 2018
4
3
6
69
Hallo, ik heb een raspberry pi 3 met openelec en kodi krypton. (mijn 2e rasp) als ik een film heb bekeken met 1 channel (primewire) en daar na een serie wil kijken geeft hij elke keer "no sources found" ik heb ook indigo erop staan daarmee kan ik mijn cahe legen en de thumbnails maar wat ik ook doe ik krijg na het kijken van een film of aflevering elke keer weer dezelfde kreet.
na diverse keren opnieuw opstarten doet hij het weer. ik heb van alles geprobeerd maar ik mis denk ik iets.
wie kan mij helpen?
 
Hallo, ik heb een raspberry pi 3 met openelec en kodi krypton. (mijn 2e rasp) als ik een film heb bekeken met 1 channel (primewire) en daar na een serie wil kijken geeft hij elke keer "no sources found" ik heb ook indigo erop staan daarmee kan ik mijn cahe legen en de thumbnails maar wat ik ook doe ik krijg na het kijken van een film of aflevering elke keer weer dezelfde kreet.
na diverse keren opnieuw opstarten doet hij het weer. ik heb van alles geprobeerd maar ik mis denk ik iets.
wie kan mij helpen?
1channel is een addon die volgens mij al even niet meer bijgehouden word. Kijk eens naar de addon plecenta. Die werkt erg goed, word bijgehouden en geeft meer sources dan 1channel.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

https://zowerktkodi.nl/addons/plugin.video.placenta/
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
? Denk dan dat de repo url moet worden aangepast dan op de site als het niet werkt. Gelukkig is er altijd Google ?
Deze werkt inderdaad

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Deze werkt inderdaad
Ik heb Placenta geprobeerd, deze doet het goed MAAR hij heeft een hele lijst van Alldebrit hiervoor moet je je aanmelden en dan nog via ingewikkelde constructies via een sms aanmelden (waardeloos) ik heb daar na Neptune geiinstalleerd en zal vanavond kijken hoe die werkt.
 
Laatst bewerkt:
Deze werkt inderdaad

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----


Ik heb Placenta geprobeerd, deze doet het goed MAAR hij heeft een hele lijst van Alldebrit hiervoor moet je je aanmelden en dan nog via ingewikkelde constructies via een sms aanmelden (waardeloos) ik heb daar na Neptune geiinstalleerd en zal vanavond kijken hoe die werkt.
Snellebert doe je naam eer aan en vertel ons snel of (vanavond ) succesvol was ;)
 
Sorry, het gaat zo goed dat ik vergeet te melden dat Neptune perfect werkt. Ik heb wel ontdekt dat ik na een avond series of een film kijken de raspberry de volgende dagovernieuw moet op starten zodat hij alles opschoond
 
  • Like
Reacties: Lex
Haha ondanks dat laatste tevreden zoals ik lees .
Dan maar statussen naar opgelost.