No stream available.

Wimschuldink

Forumlid
16 feb 2021
19
1
6
70
Op dit moment krijgt ik bij alle video addons bij het kiezen van een film de melding…no stream available.
alle Mogelijke oplossingen toegepast alles verwijderden opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt niet.
waar kan dit aan liggen!

Tsja.. Gebruik je een debrid service.? Real debrid.. All debrid... Die is misschien verlopen?? 🤔 Krijg je geen melding van.

Gebruik je dit niet... Kan het addon gerelateerd wezen...

• Like
Reacties: Shaman
Tsja.. Gebruik je een debrid service.? Real debrid.. All debrid... Die is misschien verlopen?? 🤔 Krijg je geen melding van.

Gebruik je dit niet... Kan het addon gerelateerd wezen...
Ingebruikname geen debris service, en op elke video add on zelfde foutmelding. ….Geen stream beschikbaar…geen idee waar de oorzaak ligt

Steeds meer addons beginnen over te schakelen op debrid services, de kans dat je wat vind zonder debrid service met the crew wordt ook met de dag kleiner.

zoals @mrmiyagi al aangeeft werkt ScrubsV2 met niet debrid links only, vandaar dat die wel werkt.

hetgeen jij zoekt binnen the crew vind ie wel, maar speelt ie niet af, omdat dit allemaal “premium” (debrid) links zijn.

indien je niet aan een debrid service wil, zal je genoegen moeten nemen met wat ScrubsV2 je biedt🤷🏼‍♂️

• Like
Reacties: Espero
Steeds meer addons beginnen over te schakelen op debrid services, de kans dat je wat vind zonder debrid service met the crew wordt ook met de dag kleiner.

zoals @mrmiyagi al aangeeft werkt ScrubsV2 met niet debrid links only, vandaar dat die wel werkt.

hetgeen jij zoekt binnen the crew vind ie wel, maar speelt ie niet af, omdat dit allemaal “premium” (debrid) links zijn.

indien je niet aan een debrid service wil, zal je genoegen moeten nemen met wat ScrubsV2 je biedt🤷🏼‍♂️
Ja ik had al het gevoel dat daar de oorzaak zou,liggen. Bedankt.

Ja ik had al het gevoel dat daar de oorzaak zou,liggen. Bedankt.
Ja sorry, ik kan het ook niet mooier maken dan het is voor je.😔

ikzelf gebruik wel real debrid, en dit tot volle tevredenheid, zij bieden de premium links aan, en vaak met de betere geluidssporen, dit was voor mij het omslagpunt, omdat ik via een dolby digital set kijk.

maar uiteraard is en blijft het jouw keuze, en mocht je er toch geïnteresseerd in zijn, en er meer over willen weten, ook hier is leesvoer over te vinden op dit forum.😉

• Like
Reacties: Espero
Naast de genoemde Scrubs V2 is er sinds deze maand een nieuwe met gratis links: Diggz Free99
Is afgeleid van / een fork van Scrubs V2. Even googlen op "Best Kodi Addons"

• Like
Reacties: Arjan E.
Naast de genoemde Scrubs V2 is er sinds deze maand een nieuwe met gratis links: Diggz Free99
Is afgeleid van / een fork van Scrubs V2. Even googlen op "Best Kodi Addons"
Weet je of deze gebruik maakt van dezelfde scrapers @B. web ? Anders heeft @Wimschuldink er technisch gezien niet zo heel veel aan, want dan krijgt ie dezelfde resultaten.🤷🏼‍♂️

ik heb geen ervaring met deze nieuwe addon, vandaar dat ik het even vraag😉👍🏼

Zou kunnen dat het onder de motorkap ongeveer hetzelfde is. Scrubs V2 is in juni 2023 bijgewerkt met een update. Diggz Free99 is een fork van Scrubs V2 met een nieuw design. Soms wordt een fork uiteindelijk een vervanger van een eerder populaire add on. Diggz Free99 is nu net nieuw deze maand. Is verder afwachten welke het populairst wordt en het best werkt.

Zou kunnen dat het onder de motorkap ongeveer hetzelfde is. Scrubs V2 is in juni 2023 bijgewerkt met een update. Diggz Free99 is een fork van Scrubs V2 met een nieuw design. Soms wordt een fork uiteindelijk een vervanger van een eerder populaire add on. Diggz Free99 is nu net nieuw deze maand. Is verder afwachten welke het populairst wordt en het best werkt.
Helder👍🏼

@MRmister Uiteraard werkt alles het beste zonder een VPN. Wat @mrmiyagi denk ik bedoelt is dat je met een add on zoals Elementum aan het downloaden en aan het uploaden bent. Dat is nogal risicovol. Verder is het ook een belasting van je opslag geheugen van je mediaspeler.
Kort samengevat: Zolang je dus geen torrents downloadt of streamt is er niks aan de hand. Add-ons in Kodi die met stream sites (of Real-Debrid) werken zijn nog geen signalen van bekend dat ze gebruikers op deze manier hebben gepakt.

Kan ik voor de zekerheid dan niet toch beter een VPN gebruiken?
Als je torrents downloadt raad ik je altijd aan om een VPN te gebruiken. ...

• Like
Reacties: mrmiyagi