Nokia streaming box 8000

1 mrt 2019
1.086
473
216
Er gaat een nieuwe Android tv box onder de nokia naam uitkomen tegen het einde van dit jaar, veel info is er nog niet. De prijs zou 100euro zijn

 
  • Like
Reacties: MRmister
Ben behalve ook wel benieuwd naar de nokia tv (Android TV) die er ook aan komen .
 
Ben behalve ook wel benieuwd naar de nokia tv (Android TV) die er ook aan komen .
Nokia telefoons zijn hmd, daar ben ik niet tevreden over de updates, daar hebben de tv's 3n boxen niet veel mee te maken.

Deze box en de tv's zouden onder licentie door een Oostenrijks bedrijf streamview op de markt komen. Ik vind verder niet veel over het bedrijf, op de eigen website melden ze dat ze Nokia tv's, radio's en tv boxen onder licentie maken. Maar dus geen geschiedenis ofzo. Een nokia tv kopen en software ondersteuning verwachten is dus gokken op dit moment. Wel zouden ze niet zo duur zijn 4k vanaf 450 €
 
de box is nu te koop via streamview .
 
Dit zijn wellicht hele mooie opties! Box heeft goede specs en is best betaalbaar! Zit mooi tussen de Mi Box S en Nvidia Shield in!

Bron:
 

De afstandsbediening van de box ziet er wel handig uit, en ook de vele poorten zijn goed. Maar ik vind hem wel aan de duure kant.
 
Er gaat een nieuwe Android tv box onder de nokia naam uitkomen tegen het einde van dit jaar, veel info is er nog niet. De prijs zou 100euro zijn

Nieuwe box is prettig in gebruik, gebruik die nu elke dag een nadeel ik krijg kodi niet geïnstalleerd
 
Dat is wel bizar, staat kodi niet in de playstore dan?
Jawel maar ik krijg die nie geïnstalleerd, als ik kodi open zet ik die in Nederlands ga dan naar add_on , install from zip file , dan gaat het fout zecht die diabetes
For security installaties of add-ons unknown soures is disabled ja dat is mijn probleem en dan ???
 
Jawel maar ik krijg die nie geïnstalleerd, als ik kodi open zet ik die in Nederlands ga dan naar add_on , install from zip file , dan gaat het fout zecht die diabetes
For security installaties of add-ons unknown soures is disabled ja dat is mijn probleem en dan ???
Kodi werkt dus prima, maar jij weet niet hoe kodi werkt.
Open een topic waarin je het probleem beschrijft, en dan weet ik zeker dat de vriendelijke leden van dit forum je kunnen verder helpen
 
Laatst bewerkt:
wellicht kun je hier wat mee ; &
 
Misschien even iets om ook te vermelden.
Het gaat nu om de Nokia mediaplayer maar ik heb zelf de Ematic 4K Ultra HD Android TV Box aangeschaft en tot nu toe nog geen moment spijt.
Ik heb de nieuwste Nvidia Shield en ik heb de Ematic 4K Ultra HD Android TV Box gekocht voor de tweede tv.
Ik had ook belang bij de Nokia maar ik las ook zijn beperkingen.
Ik heb de Ematic 4K Ultra HD Android TV Box gekocht via Bol.com
Voor de liefhebber hier de link van bol.com met deze mediaplayer:


Voor vragen komt U maar.
 
Misschien even iets om ook te vermelden.
Het gaat nu om de Nokia mediaplayer maar ik heb zelf de Ematic 4K Ultra HD Android TV Box aangeschaft en tot nu toe nog geen moment spijt.
Ik heb de nieuwste Nvidia Shield en ik heb de Ematic 4K Ultra HD Android TV Box gekocht voor de tweede tv.
Ik had ook belang bij de Nokia maar ik las ook zijn beperkingen.
Ik heb de Ematic 4K Ultra HD Android TV Box gekocht via Bol.com
Voor de liefhebber hier de link van bol.com met deze mediaplayer:


Voor vragen komt U maar.
Post automatically merged:

Ik moet zeggen over de Nokia dat het een prima media speelervaring is snel ,onthoud met serie,s waar je zo verder kan geweldig apparaat
Ik vind die veel beter dan de stick van amazon en xiaomi , alleen voor mij zober veel ervaring met kodi, die krijg ik niet aan de gang. Maar kreeg hier goede ideeën dus ga morgen weer verder proberen
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een Nokia androidbox gekocht en geïnstalleerd voor iemand. Kodi draait daar prima op. Apparaat vind ik wel wat aan de prijzige kant. Zijn goedkopere te krijgen zoals de youin you-box of de eerder genoemde ematic. You-box is iets krachtiger maar allebei een ethernet poort.
 
Heb ook een Nokia androidbox gekocht en geïnstalleerd voor iemand. Kodi draait daar prima op. Apparaat vind ik wel wat aan de prijzige kant. Zijn goedkopere te krijgen zoals de youin you-box of de eerder genoemde ematic. You-box is iets krachtiger maar allebei een ethernet poort.
Oké fijn te horen dat kodi bij jullie goed draait, bij mij werkt die wel maar ik krijg geen iptv geïnstalleerd maar ja ik hou vol het zal me een keer lukken