Nolimitsbuilds.com/kodi/

26 nov 2016
20
3
6
58
Ben deze build uitgebreid aan het testen tot nu toe na drie dagen pas twee niet werkende addons gevonden.
Check het out op nolimitsbuilds.com en geef je mening

Succes Nelis
 
Ben deze build uitgebreid aan het testen tot nu toe na drie dagen pas twee niet werkende addons gevonden.
Check het out op nolimitsbuilds.com en geef je mening

Succes Nelis
Je bedoelt wellicht dit
 
Helemaal gelijk in maar omdat er zoveel problemen waren met niet werkende addons op de verschillende fora heb ik deze build even onder de aandacht gebracht overigens na dag 4 nog steeds veel lol van deze build

Groet Nelis
 
Ben deze build uitgebreid aan het testen tot nu toe na drie dagen pas twee niet werkende addons gevonden.
Check het out op nolimitsbuilds.com en geef je mening

Succes Nelis
Ik het nolimits ook in gebruik en ben er heel tevreden over, bied onzettend veel mogelijkheden (o.a. Pyramid,Bob unleashed,Poseidon),
Kortom een aanrader.

Groet Eroll
 
  • Like
Reacties: Humaxdreamer
Hallo Allemaal,
Heb de build geïnstalleerd, werkt overigens goed.
maar zit met een probleem, ik gebruik iptv en moet dus een linkje maken in het menu onder Live tv.
Ik ben nieuw in Kodi en weet niet precies hoe dit te doen. heb een link gemaakt maar deze verwijst me naar de tv gids en niet naar de kanalen.
Kan me iemand vertellen hoe ik die aan kan maken en waar de link zich bevind.

Mvg Marcel
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,
Heb de build geïnstalleerd, werkt overigens goed.
maar zit met een probleem, ik gebruik iptv en moet dus een linkje maken in het menu onder Live tv.
Ik ben nieuw in Kodi en weet niet precies hoe dit te doen. heb een link gemaakt maar deze verwijst me naar de tv gids en niet naar de kanalen.
Kan me iemand vertellen hoe ik die aan kan maken en waar de link zich bevind.

Mvg Marcel
Je kan de skin terugzetten naar influence had hetzelfde probleem niet alle iptv live tv werken goed met nolimitsbuilds je kan de durextv build proberen daar zit wel live tv onder succes
Nelis

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Je kan de skin terugzetten naar influence had hetzelfde probleem niet alle iptv live tv werken goed met nolimitsbuilds je kan de durextv build proberen daar zit wel live tv onder succes
Nelis
Deze is te vinden onder livetvstore.eu
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Niels, heb het al gevonden (tot in de late uurtjes) en weet nu hoe het werkt.. eigenlijk wel heel simpel. werkt dus ook onder Nolimits builds.
Ga naar System in menu --> daarna Skin Settings --> Main menu --> Setup the Aeon Nox etc.. --> daarna na Live TV --> Manage submenu daar heb ik een submenu aangemaakt met TV Kanalen --> dan heb ik onder set label de naam TV Kanalen gemaakt en daarna naar Change action --> Activatewindows(TVChannels) geselecteerd.. Thats it.. werkt prima
 
  • Like
Reacties: Lex
Je kan de skin terugzetten naar influence had hetzelfde probleem niet alle iptv live tv werken goed met nolimitsbuilds je kan de durextv build proberen daar zit wel live tv on
Bedankt Niels, heb het al gevonden (tot in de late uurtjes) en weet nu hoe het werkt.. eigenlijk wel heel simpel. werkt dus ook onder Nolimits builds.
Ga naar System in menu --> daarna Skin Settings --> Main menu --> Setup the Aeon Nox etc.. --> daarna na Live TV --> Manage submenu daar heb ik een submenu aangemaakt met TV Kanalen --> dan heb ik onder set label de naam TV Kanalen gemaakt en daarna naar Change action --> Activatewindows(TVChannels) geselecteerd.. Thats it.. werkt prima

der succes
Nelis
Deze is te vinden onder livetv
Bedankt Niels, heb het al gevonden (tot in de late uurtjes) en weet nu hoe het werkt.. eigenlijk wel heel simpel. werkt dus ook onder Nolimits builds.
Ga naar System in menu --> daarna Skin Settings --> Main menu --> Setup the Aeon Nox etc.. --> daarna na Live TV --> Manage submenu daar heb ik een submenu aangemaakt met TV Kanalen --> dan heb ik onder set label de naam TV Kanalen gemaakt en daarna naar Change action --> Activatewindows(TVChannels) geselecteerd.. Thats it.. werkt prima
Topper weer een blij lid
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Hallo Allemaal,
Heb de build geïnstalleerd, werkt overigens goed.
maar zit met een probleem, ik gebruik iptv en moet dus een linkje maken in het menu onder Live tv.
Ik ben nieuw in Kodi en weet niet precies hoe dit te doen. heb een link gemaakt maar deze verwijst me naar de tv gids en niet naar de kanalen.
Kan me iemand vertellen hoe ik die aan kan maken en waar de link zich bevind.

Mvg Marcel
Het is ook mogelijk om de link in favorieten te zetten, daar zet ik namelijk alle links in die graag wil hebben.

Mvg Eroll
 
  • Like
Reacties: frontcode