Nonerd stelt zich voor

justmike73

Nieuwkomer
Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
Hallo allemaal,
Ik ben Mike en al een oud zeldzame dino uit 1973 die dus nog geboren is met telefoons die draadjes hadden, mobiel was de buurman met postduiven en google heette bij ons 24 enorm grote boeken in de kast. Appen deden we ook wel maar dat ging erg langzaam met op papier geschreven berichtjes die je door liet geven tot de persoon die moest antwoorden en dan dezelfde weg terug voor antwoord (kon soms lang duren en dat je bericht gehackt werd was enorm hoog.
Ondanks dat ik dus al bijna een dino ben probeer ik wel een beetje bij te blijven. elke stap van het delen en streamen wel meegemaakt. Van videobanden,cassettebandjes tot waar we nu zijn. Videobanden zijn trouwens voor wie het niet meer weet de onhandige nooit teruggespoelde cassettes die in een enorm afspeelapparaat werden gestopt en met de meest slechte kwaliteit denkbaar films afspeelden op nog slechtere televisies.
Ik ben echt vreselijk met computers in vergelijking met de meesten onder ons. Dus ik waarschuw vast dat ik vast en zeker heel heel veel zal vragen.
Aan de andere kant ben ik wel weer enorm handig en bouw en maak ik met mijn handen zo goed als alles. Van auto tot boten en van schuur tot compleet huis.
Maar heeft het een stekker en zeg je Mike dit gaat via internet dan lijkt spontaan alsof ik een chinees hoor praten.

Ik hoop dat iedereen zo een klein beetje een beeld heeft. IMG-20121116-WA0001.jpg

Leuk bevonden: LeX

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.562
Beste antwoorden
11
Welkom Mike
Iedereen heeft zo zijn vaardigheden, dus als die Chinees weer om de hoek kijkt mag je met een gerust hart een beroep op ons doen.

Bovenaan