NoNo snapt iptv niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoNo

Gevorderd
28 nov 2016
70
21
6
Sinds een paar dagen vallen bij mij steeds zenders uit.
Nadat ik een zender opzet, stopt deze dan binnen 1 minuut.
Dat gebeurd bij ongeveer de helft van de zenders.

Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?
 
Als je via kodi kijkt is je cache geheugen vol. Ga naar Android apps gedownload apps en klik op kodi. Dan leeg cache.
Dan zou het weer moeten werken.
Andere tip gebruik perfect player.
Gratis in de playstore.
 
Even een update:
Na ruim een WEEK geen (werkend) IPTV te hebben gehad, met als triest diepte punt, dat gisteren er helemaal geen stream meer was.
Doet ALLES het eindelijk weer vanmorgen !!!! Zo maar... :feest: Dus zonder wijziging aan mijn systeem.
Het zat schijnbaar niet helemaal lekker bij Rapid.

Wel jammer eigenlijk dat er niet ergens een storingsoverzicht ( ) ofzo is van Rapid. Waar open en transparant issues opstaan.
Ik ben nu uren (eigenlijk dagen) bezig geweest met fouten opsporen, terwijl de fout dus niet hier zat, maar bij Rapid.

Dit goede nieuws had ik vanmorgen eigenlijk ook hier willen vermelden maar dat ging helaas niet meer.
Dus dan maar even zo...
 
Laatst bewerkt:
Ruim een week zeg je he ? @NoNo
Heb je toevallig je m3u lijst in die tijd niet ge-update ?
Als je zoveel problemen merkt is dat slim om te doen. Het kan dan zijn dat ze dus updates hebben uitgevoerd op de zenders, en dat je een nieuwe lijst nodig hebt.
Ik merkte dit op 1 of 2 januari namelijk, moest hem updaten en daarna werkte alles weer goed.
 
Ruim een week zeg je he ?
Eigenlijk meer ander halve week..:(o_O

Heb je toevallig je m3u lijst in die tijd niet ge-update ?
Uiteraard ook geprobeerd.
Ook schone installatie van Jarvis & schone installatie van Krypton, met alleen PVR client, op de Rpi3.
En in Kodi onder Windows, en VLC, en geheugen aanpassingen, enz...

Je zoekt de fout toch eerst bij je zelf.
Met Kodi/XBMC ben ik al een paar jaar bezig. (vanaf versie Eden) Met het IPTV-gebeuren pas een maand.
Dan is het toch knap vervelend als de fout uiteindelijk ergens anders blijkt te zitten.

Een voordeel van de zoektocht naar een oplossing, is wel dat, ik misschien wel een mogelijkheid heb gevonden om IPTV op te nemen. :banaan: (zonder extra hardware)
Nu er weer TV is, kan ik eindelijk weer leuke dingen gaan doen, en dat binnenkort eens gaan uitproberen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Ivo.H
@NoNo ik zie nu al de zoveelste post van jou over rapid, ga jij soms bij elke beetje storing die al dan niet door je eigen hard/software wordt veroorzaakt een heel forum op stang jagen ? Je bent ook steeds de enige die (veelvuldig) melding maakt.

Graag stoppen met deze vervuiling, ik gooi hier een slotje op, volgende keer mag je 24 uur afkoelen dit kost ons te veel tijd.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Status
Niet open voor verdere reacties.