Nonstopplayer.nl en Connexplay.com per direct gestopt

webpagina

Actief
28 jan 2017
38
15
6
37
Nonstopplayer.nl en Connexplay.com per direct gestopt
de website is offline er staat nu een uitleg!

Ben jij ook opgelicht? kijk dan op >
 
  • Like
Reacties: Plenkske
 
Whahaha! En dan lees je zo'n reactie:

Als ik niet deze site via facebook meerdere malen voorbij had zien komen was ik hier niet in getrapt. Ik was in de naïve veronderstelling, dat alle reclame wat via je facebook binnenkomt wel soort van "veilig" zou zijn wegens de gesponsoorde berichten...
Dus wellicht facebook verantwoordelijk stellen. Wanner zij een doorgeefluik zijn van reclame van oplichters, moeten zij hiervoor ook maar verantwoordelijk zijn en zich hiervoor voor verzekeren. Anders weg met gesponsorde links op facebook !!
Ik snap ook helemaal niet wat het grote probleem achter "fake news" op Facebook enz is. En ik begreep ook niet, dat jongeren tegenwoordig 80% van hun nieuws van Facebook halen. Daar heb je toch gewoon het journaal en dat soort zaken voor? Enkele kranten kun je ook wel vertrouwen lijkt me zo. Maar als je dan dit leest....wat een bak!
 
  • Like
Reacties: Lex
Haha... snap zowiezo niet dat men reclame gelooft, de meeste reclames zijn leugens!
En met Internet ga je dan eerst op zoek naar ervaringen met een site voordat je er iets gaat kopen!
 
De uitzending van Kassa
 
Dat mensen hier nog intrappen verbaast mij nog het meest, haha, ongelofelijk gewoon!
 
Dat mensen hier nog intrappen verbaast mij nog het meest, haha, ongelofelijk gewoon!
Nou ik niet.
Als je met termen gaat gooien als gratis, je kunt alles zien , en van 159.00 voor 99.00 euro ...dan zijn heel veel mensen daar niet tegen bestand .
 
Ok en als dan blijkt dat je belazerd bent ga je balen en je in een hoekje schamen. Toch niet op internet roepen dat het de schuld is van Facebook? Want zij hebben die reclame toegestaan...
 
Nou ik niet.
Als je met termen gaat gooien als gratis, je kunt alles zien , en van 159.00 voor 99.00 euro ...dan zijn heel veel mensen daar niet tegen bestand .
Dat begrijp ik, maar alles klakkeloos geloven is niet meer van deze tijd. Even wat onderzoek doen op internet en je komt al een heel eind :)
 
Nee helaas denkt men vaak dat een aanbieding ook echt een aanbieding is, zelfs bij sites als Bol.com is dat niet het geval!