NORDVPN ervaringen

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Na de laatste Shield Tv update werkt apparaat met Nordvpn als een dweil...

NL servers geven meer problemen dan die uit Belgie, traag openen Youtube filmpjes.
Super slecht werkend met diverse verschillende servers in Kodi, maakt alles traag en kan niet in 1x de gehele streams overzicht vinden, moet soms Kodi 2 tot 3x opnieuw laten zoeken naar de beste streams.

Het valt op dat de voorgaande Shield Tv (Android Tv/Google Tv) versie veel en veel beter en soepeler werkte en nu dit probleem na enige tijd inmiddels nog niet is opgelost.

Ik had gedacht dat alle problelen met de laatste update van de box had te maken maar de Nordvpn maakt er dus een potje van, aangezien ook Goose vpn waardeloos was die ik heb geprobeerd enige tijd schijnt dus wederom een VPN voor regelmatige problemen te zorgen.

Moet zeggen dat Expressvpn meestal super werkte maar ben hier van afgeweken v.w de prijs...

Wat zijn jullie ervaringen???
 
Ik gebruik NORDVPN al een tijdje, en ik moet zeggen dat het best goed werkt. Ik heb de VPN instellingen op NORDLYNX (wireguard) gezet. Dit is een nieuw VPN protocol welke sneller moet werken. Deze instellingen kan je vinden onder de SETTINGS tab, VPN Protocol... Succes..

Hierbij meer info over deze VPN protocol;
 
Ja, deze tip kreeg ik ook van nord maar heeft niks geholpen, en u gebruikt de NL servers??
 
Ja ik gebruik NL servers. Voornamelijk de 8xx servers. Ik heb het idee dat deze beter werken dan de 7xx.
 
mmmm, ik kreeg de problemen na de laatste Nvidia Shield update
 
Hier ook NordVPN maar geen Shield en merk eigenlijk geen verschil in snelheid met of zonder VPN.
 
Hier op de shield geen problemen . Zelf gebruik ik nordlynx of udp protocol . Je zou nog eens kunnen kijken op reddit .
 
Yep, NL severs geven probleme en nu met de Belgische gaaq het weer nu goed, dus laat ik het hier maar op staan
 
Ik ben tevreden nordvpn gebruiker en begin april verloopt mijn 'abonnement'.

Ik sloot het af voor een jaar voor +-52 euro, nu krijg ik een mail waarin gemeld word dat, als ik niks doe, het automatisch verlengd word voor weer een jaar voor 119 dollar.

Dit is +- 95 euro.

Is het na het eerste jaar altijd ineens veel duurder dan de aanbieding waar ze je mee 'binnenhalen'?

Of krijg je nog een scherp aanbod voor het afloop?

Iemand hier ervaring mee?
 
Da's wel heel veel. Je moet in je account "automatisch verlengen" uitvinken.

Beter om altijd opnieuw een "nieuw" account te nemen, de dollar prijs is serieus gezakt, dus kost nu iets van 45 euro of zo voor één jaar.
 
Heb auto renewal uitgezet, als ik nu op change plan klik, staat er 59 dollar voor een jaar 🙈.

Die btw, moet je die betalen of mag je ook per ongeluk in de usa wonen?