nordvpn instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whistler

Actief
11 apr 2017
29
13
6
41
Hoe moet ik op een xiaomi mi box een nordvpn verbinding maken?. Ik. Kan namelijk niet echt een addon of app er voor vinden.
 
Hoe moet ik op een xiaomi mi box een nordvpn verbinding maken?. Ik. Kan namelijk niet echt een addon of app er voor vinden.
Via een usb stick.
Of side download via es file explorer .
Dus of de app op een usb stick zetten en dan installeren.
Of es file Explorer gebruiken om de app te downloaden en dan te installeren
De app via de alternatieve playstore downloaden.
 
  • Like
Reacties: Whistler
De nord vpn app staat gewoon in de play store in android . Van daaruit installeren en je login gegevens invoeren .
ik weet niet zeker als hij automatisch start als je je box aanzet .
Wat je daarna ook kunt doen is in kodi naar programma addons gaan en duw eene keer terug dan komt er android apps zoek dan de nord vpn app en maak hem als favorieten. Dan kun je de app ook bedienen in kodi .
 
Via een usb stick.
Of side download via es file explorer .
Dus of de app op een usb stick zetten en dan installeren.
Of es file Explorer gebruiken om de app te downloaden en dan te installeren
De app via de alternatieve playstore downloaden.
Via deze manier zou het moeten lukken. Anders zou je eens moeten zoeken in de Playstore of nordvpn of openvpn er tussen staat. Niet alle apps die je in de gewone playstore vindt zie je in Android TV.
 
  • Like
Reacties: Whistler
Dat
De nord vpn app staat gewoon in de play store in android . Van daaruit installeren en je login gegevens invoeren .
ik weet niet zeker als hij automatisch start als je je box aanzet .
Wat je daarna ook kunt doen is in kodi naar programma addons gaan en duw eene keer terug dan komt er android apps zoek dan de nord vpn app en maak hem als favorieten. Dan kun je de app ook bedienen in kodi .
Dat Is het probleem in de playstore van de xiaomi mi staat de nordvpn app dus niet.
Ook via de functie zoeken was hij er niet. Ik ga nu kijken of ik de apk kan downloaden en dan via die manier instaleren.
 
Dat

Dat Is het probleem in de playstore van de xiaomi mi staat de nordvpn app dus niet.
Ook via de functie zoeken was hij er niet. Ik ga nu kijken of ik de apk kan downloaden en dan via die manier instaleren.
Ik wist niet dat het android tv was dat is wat anders .
Misschien staat open vpn erop of iets wat er op lijkt . Hier kan je je gegevens van nord vpn invullen en op de site van nord vpn kun je een link downloaden van de server die je wilt gebruiken deze moet je in open vpn ook zetten .
 
Als OpenVPN er wel in staat kun je het ook werkend krijgen ;) Anders zou je hem moeten sideloaden via de manier van @karlito
Zal binnenkort NordVPN eens proberen te installeren op mijn Xiaomi Mi
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Status
Niet open voor verdere reacties.