nordvpn

Dat klopt, het is even uitzoeken op welke vpn ip adressen Real-Debrid wel werkt. Voor wat betreft je Ziddoo apparaat: ik zie dat de laatste firmware update van 25-01 versie v2.1.22 beschikbaar is. ( . ) Heb je deze al gedownload en geinstalleerd? Welke android versie heeft je smartphone dan? Op je ziddoo apparaat kan je controleren of je vpn actief staat, door daar even een webbrowser te openen. Navigeer vervolgens naar en controleer welk ip adres daar aangegeven word. Als dat een ander is dan het ip adres van je eigen internet provider (weet niet welke je hebt) dan is het goed en sta je in verbinding met een vpn server.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, het is even uitzoeken op welke vpn ip adressen Real-Debrid wel werkt. Voor wat betreft je Ziddoo apparaat: waarschijnlijk is android 6.01 het hoogst haalbare op jouw android box. Welke android versie heeft je smartphone dan? Op je ziddoo apparaat kan je controleren of je vpn actief staat, door daar even een webbrowser te openen. Navigeer vervolgens naar en controleer welk ip adres daar aangegeven word. Als dat een ander is dan het ip adres van je eigen internet provider (weet niet welke je hebt) dan is het goed en sta je in verbinding met een vpn server.
Telefoon is 8.0.0. Ik ga even kijken wat betreft de box. Bedankt zover! Ik laat t even weten of t gelukt is.
 
Hoi, ik had mijn laatste bericht aangepast hoor en een link toegevoegd naar de laatste beschikbare firmware update voor je Ziddoo.
Suc6
 
  • Like
Reacties: Lex
Dat klopt, het is even uitzoeken op welke vpn ip adressen Real-Debrid wel werkt. Voor wat betreft je Ziddoo apparaat: ik zie dat de laatste firmware update van 25-01 versie v2.1.22 beschikbaar is. ( . ) Heb je deze al gedownload en geinstalleerd? Welke android versie heeft je smartphone dan? Op je ziddoo apparaat kan je controleren of je vpn actief staat, door daar even een webbrowser te openen. Navigeer vervolgens naar en controleer welk ip adres daar aangegeven word. Als dat een ander is dan het ip adres van je eigen internet provider (weet niet welke je hebt) dan is het goed en sta je in verbinding met een vpn server.
Topper!!! Ga ik ff doen. Thanks!!!
Post automatically merged:

Hoi, ik had mijn laatste bericht aangepast hoor en een link toegevoegd naar de laatste beschikbare firmware update voor je Ziddoo.
Suc6
Heb de nieuwste versie gedownload en geïnstalleerd. Geen sleuteltje op t scherm maar op IPleak wel de VPN server IP actief. Dus dat moet goed zijn. Thanks for the help. Ideaal dit forum!???
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Zidoo x9s. Geen idee hoe ik de Android kan updaten. Maar dat kan ik wel even uitzoeken. Ik ga even kijken wat betreft real-debrid.
Post automatically merged:


Op de real-debrid site krijg ik de melding dat mn VPN ip adress blocked is.
Post automatically merged:


Hmmmm.....zet m op een andere server in België en dan is ie ineens niet blocked. Apart allemaal. Haha. Ben er nog niet zo thuis.
Post automatically merged:


Op de smartphone werkt het inmiddels wel.
Idd als je de NordVPn op je adroidbox aanzet en gewoon autoconnect instelt springt ie aan op het moment dat je de box inschakelt. deze VPN geld dat voor je hele box met alle apps die je erop hebt staan. je kunt je ip makkelijk controleren door in de browser op je box even deze site te bekijken hier zie je meteen wat je ip adres op dat moment is. Ik gebruik zelf de shield met VPN Nord app ook icm met Real debrid en werkt perfect. Indien RD je vpn blokkeert verander dan van server binnen Nord VPN app
 
Idd als je de NordVPn op je adroidbox aanzet en gewoon autoconnect instelt springt ie aan op het moment dat je de box inschakelt. deze VPN geld dat voor je hele box met alle apps die je erop hebt staan. je kunt je ip makkelijk controleren door in de browser op je box even deze site te bekijken hier zie je meteen wat je ip adres op dat moment is. Ik gebruik zelf de shield met VPN Nord app ook icm met Real debrid en werkt perfect. Indien RD je vpn blokkeert verander dan van server binnen Nord VPN app
Dank je voor reactie maar tis al opgelost. Thanks
 
Hoe kan ik mijn inloggegevens opslaan op mijn Android box , ik moet nu iedere keer als ik de box aanzet weer opnieuw inloggen en dat is best vervelend