Normale streams uitzetten

8 dec 2017
12
7
6
57
Hoi,

Ben een fervent Real-Debrid gebruiker. Doch zat gisteren even te wachten op de streams en dat duurde best lang. De normale streams hadden 1400+ SD streams gevonden.
Je begrijpt dat het een tijdje duurt voordat de box die verwerkt heeft en de streams van zowel normaal als van Real - Debrid zichtbaar worden. Zat ik mij te bedenken, zouden de normale streams uitgeschakeld kunnen worden, zodat alleen nog de Real debrid streams zichtbaar zijn.
 
Hoi,

Ben een fervent Real-Debrid gebruiker. Doch zat gisteren even te wachten op de streams en dat duurde best lang. De normale streams hadden 1400+ SD streams gevonden.
Je begrijpt dat het een tijdje duurt voordat de box die verwerkt heeft en de streams van zowel normaal als van Real - Debrid zichtbaar worden. Zat ik mij te bedenken, zouden de normale streams uitgeschakeld kunnen worden, zodat alleen nog de Real debrid streams zichtbaar zijn.
Als je Exodus of een fork hiervan gebruikt wel. Bij bv Yoda kan dit in de instellingen van Yoda zelf bij bronnen (of providers als je alles op engels hebt staan). Maar als je 13clowns gebruikt moet je even kijken in de instellingen van de civitas scrapers . Altijd na bronnen aan of uit zetten even cache legen en bronnen opschonen in de instellin gen van de addon. (clear cache en clear providers in het Engels)
 
Werkt dat goed dan want die streams lijken van zelfde streaming sites te komen?
Een paar maar die bv ook openload links geven die je ook zonder RD dus kan gebruiken. Bij civitas kun je bij providers bv rlsbb en eventueel scnsrc aanzetten en de rest uit en bij debrid only alles aan. Dan haal je denk ik de meeste RD links binnen met zo min mogelijk "free" links. Tel ik dus niet de openload sites mee die dus zowel met pairen als met RD te bekijken zijn.

You must be registered for see images attach



You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Inderdaad werkt het met Civitas Scapers en ook met Lamba Scrapers van Exodus Redux
Bij Exodus, Yoda. Kan je helaas volgens mij alleen maar aan en uit zetten van de providers.
Real Debrid heeft bijna alles in cache staan, daarom soms ook gelijke providers.
Alles is er wel sneller door.
 
  • Like
Reacties: TGR6.6.6