NOS en Foxsport niet werkend op de laptop

BasKerver

Nieuwkomer
17 jul 2017
2
0
1
45
Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar de nos en Foxsport addon werkend te krijgen op mijn vader zijn laptop.
Op mijn computer kan ik hem zo aanklikken en kijken.
Laptop draait op windows 10

Mvg, Bas
 
Het gaat om de NOS en Foxsport addon , het geeft aan python nodig te hebben om te kunnen kijken.
Het gaat om kodi versie V18.1 Leila.
Een addon zoals yoda of zo draait ie wel
 
NOS streams zijn van NPO, die zijn sinds kort beveiligd met DRM. Op Windows moet je dan Widevine installeren. Foxsports add-on werkte bij mij ook niet op Windows en is al een tijdje niet bijgewerkt. Alternatief is Retrospect gebruiken, daar zitten de NOS en Foxsport streams ook in.
Nieuwste -4.1.8... zip bestand downloaden > Kodi > Add-ons > Install from zip file > het bestand opzoeken bij je downloads.
En met Retrospect kan je Widevine installeren via de instellingen van die add-on:
@Megamio Je hebt Google Widevine libraries nodig, zit al in Android maar niet in Windows en Linux. "In order to play Widevine DRM files you will need to have the Google Widevine libraries installed. Android based devices have this as a native component, for Windows and Linux you will need to install them"
Via de settings van Retrospect kan je Widevine installeren met de InputStream Adaptive Helper.
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: BasKerver