npo app werkt niet goed op android box

camille

Forumlid
4 apr 2024
9
1
6
51
Hi
Ik heb zo een android tv box die op android tv 12 draait.
Als ik er de npo app voor de Nederlandse zenders opzet werkt die niet 100%
Ik kan zoeken naar een programma indien die meerdere afleveringen of seizoenen heeft kan ik die niet selecteren.
Ik blijf het bovenste deel van het scherm zien. Kan niet scrollen!
Dit is wat ik te zien krijg na selecteren van Flikken Maastricht.
Kan verder niks doen.
You must be registered for see images attach

Op de tabelt samsung s6 Lite geen probleem.
Aan wat kan het liggen.

Misschien kan je meer info geven over je mediaspeler. Merk type etc.
Ik denk dat je een mediaspeler hebt die een telefoon versie van Android heeft en dus niet een officiële Android TV versie zoals op een Nvidia Shield of Chromecast met Google tv.
Je kan eens een andere versie van NPO start proberen uit de alternatieve playstore Aptoide TV. Maar denk niet dat het beter zal gaan. Beter een andere mediaspeler met officiële Android TV versie.

Laatst bewerkt:
Ok, maar merk en type mediaspeler?
Als Kodi app wel goed werkt op je mediaspeler is Retrospect een alternatief, is te vinden in de Kodi repo. Dan heb je alle npo start programma 's en je kan ook inloggen via de instellingen.

Post automatically merged:

Bijlagen

• 20240609_111614.jpg
    20240609_111614.jpg
    881 KB · Weergaven: 2
Ok, ik zie je mediaspeler links onder je tv staan en volgens de instellingen in beeld gaat het om de Allwinner 8k618-t. Is een bekend probleem bij dit soort mediaspelers. Dan staat er een soort android firmware op die problemen kan geven bij navigatie van apps. Is een soort van aangepaste telefoon versie van Android. Dat is het nadeel van dit soort chinese mediaspelers.
Een mediaspeler met officiële Android TV / Google TV versie heeft deze problemen niet.
Je kan Kodi proberen en de eerder genoemde tip met Retrospect.

• Like
Reacties: Shaman