NPO gemist gezocht

Je bedoelt denk ik de Uitzendinggemist add-on:
Na de eerder verschenen pre release is er nu een nieuwe versie Uitzendinggemist 3.0.0 final. Het zip bestand downloaden > dan naar Add-ons > Install from zip file > het bestand opzoeken bij je downloads. Hiermee kan je de Uitzendinggemist add-on installeren. Via download zip, niet meer via de Officiële Kodi Repository.
 
Laatst bewerkt:
Heeft geen repo meer, stond er ook bij: Via download zip, niet meer via de Officiële Kodi Repository. Dus je kan via een browser op je mediaspeler de zip downloaden of de zip via een pc downloaden en op usb stick zetten.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Heb je wel de nieuwste versie, ? Werkt geen enkele stream meer? Streams oudere datum of nieuwe streams? Graag info geven over je mediaspeler merk, type, besturingssysteem, Android versie. Heb je Kodi 18.1?
 
Ik heb zojuist alles leeg gemaakt op mn box en alleen de uzg 3.4.0 geïnstalleerd.
De oudere programma's tot (ongeveer) 2016 laden wel. De recente lopen vast bij mij. Iemand een idee wat ik moet doen?
 
@rich-67 Je hebt denk ik Widevine nodig, als het niet een Android mediaspeler is. Wat voor een mediaspeler heb je? Besturingssysteem, software versie? Heb je Kodi 18.2? En heb je Kodi eerst ook helemaal verwijderd via Instellingen > Apps? Zie ook je eerdere vraag over Retrospect.
Ik heb t geprobeerd maar widevine pakt niet bij mij helaas. De rest vd teststreams werken wel.
Dus.... UZG 3.3.3, Retrospect staat erop. Widevine daar geïnstalleerd en er staat "gelukt". Helaas geen recente (omgeveer vanaf 2016) programma's aande praat te krijgen.
Wat doe ik nu verkeerd mensen???
@rich-67 Misschien kan je info geven over merk, type, specificaties van je mediaspeler en het besturingssysteem waarop je het wil installeren. Eventueel Kodi eens volledig verwijderen via Instellingen > Apps en opnieuw met een schone Kodi 18.1 beginnen. Probeer het eens op een ander apparaat te installeren, bijvoorbeeld een Windows PC of laptop, of het je dan wel lukt.
... Widevine kan eenvoudig geïnstalleerd worden via Retrospect of via de Video Test Streams Add-on. Je hoeft zelf dus niets te downloaden het wordt via die add-ons gedownload als je de instructie volgt.
Repository links en dergelijke mogen hier niet geplaatst worden. "even Googlen op Kodi Widevine Support" verwijst naar een handleiding voor de Video Test Streams Add-on op de site van Matt Huisman. Daar lees je "First follow THIS post to install my Kodi Add-on Repository." Daar staat verder een stap voor stap handleiding. En hierboven heb ik genoemd Widevine installeren kan ook via Retrospect > instellingen > met de InputStream Adaptive Helper.
You must be registered for see images attach

Als het niet lukt Kodi volledig verwijderen en beginnen met een schone Kodi.
 
Laatst bewerkt: