Nvidia shield android tv box

Bakker82

Actief
8 sep 2017
39
10
6
41
Ik heb in het weekend een Humax H3 aangeschaft voor boven en heb er kodi, videoland en netflix op. Maar nu heb ik mij gisteren een nvidia shield gekocht voor beneden en er kodi op gezet en was nog even spelen er mee maar veel kan ik niet in de playstore er voor vinden. Maar er zal toch wel iets zijn dat je veel meer kan dan alleen kodi kijken ?

Iemand leuke tips of links waar ik mee verder kan zodat ik er meer mee kan misschien ?
 
Leuke (handige) apps bijv. Heb nu alleen kodi erop maar moet er toch veel meer kunnen.?
 
Klopt had ik over gelezen dat je apps via side loads kan installeren maar kan dat met alle apps of is het kwestie van uitproberen ? Want heb videoland wel op de Humax h3 geinstald maar op de shield werkt het weer niet. Maar zal eens informatie gaan opzoeken over side loads voor de shield.
 
Oke, het is voor mij ook allemaal nieuw hoor. Fus weet ook niet wat ik er mee kan of nie mee kan. Zit nu net even de topic te lezen hier over side loads op de de shield. Staat genoeg leesvoer hier waar ik vast wel iets aan kan/ga hebben.