Reclame in het hoofdmenu van Android TV

Ik denk dat ik wat mis met die nieuwe update m.b.t die opstartscherm, ik zie inderdaad een nieuwe en ingevoerde regel met reclame die nu af en toe rouleert met foto's van nieuw film aanbod maar dan houdt het ook wel op, mijn vraag is dan wat zien/zagen jullie dan?

Bewegend beeld met geluid ofzo?
Als ik kijk in mijn Adguard Home missen de domeinen ook die normaal geblokkeerd werden. androidtvwatsonfe-pa.googleapis.com en androidtvchannels-pa.googleapis.com.

Ik kreeg hiervoor alleen de 3 aanbevelingen van de Google eigen apps. De rest was geblokkeerd.
 
Was maar voor korte duur. Heb het nieuwe Startscherm weeraar wel zonder die reclamezooi.
 
Makkelijkste manier om een third party launcher te installeren Nvidia shield... Mi box.. Firestick.. Alles wat Android tv draait..

You must be registered for see medias
 
Ik vind het niet zo'n ramp trouwens.
Alleen een banner als je hem aanzet, maar die zie je toch maar een paar tellen.
 
  • Like
Reacties: Espero
Ik vind het niet zo'n ramp trouwens.
Alleen een banner als je hem aanzet, maar die zie je toch maar een paar tellen.
Het blijft een kwestie van smaak. Zelf vind ik het erg storend, zeker op de Firestick. Heb daar zelf net Wolf Launcher op gezet. Maar die keuze mag ieder voor zichzelf maken.
 
Ik vind het niet zo'n ramp trouwens.
Alleen een banner als je hem aanzet, maar die zie je toch maar een paar tellen.
Ja, wat een heisa om niks, vind ik hè, ik dacht irritante reclame die zelf automatisch opstart ala netflix ofzo...
 
Ja, wat een heisa om niks, vind ik hè, ik dacht irritante reclame die zelf automatisch opstart ala netflix ofzo...
Dus je begint dit topic met: zijn ze nou helemaal bedonderd, iedereen doet suggesties om je hiermee te helpen dit weg te halen, aangezien je eerste post impliceert dat je het vervelend vind, en noemt nadat iedereen je heeft geprobeerd te helpen het ineens heisa om niks?😳

eigenaardige manier van dankbaarheid 😂🤣😂
 
Om het leed wat te verzachten kun je je hier afreageren 😟

In dat topic wordt het advies gegeven om dan maar een adblocker of Brave browser te gebruiken...Is wel een goed idee natuurlijk...

Website reclame is heel simpel te omzeilen.. Reclame in een launcher iets lastiger maar zeer zeker niet onoverkomelijk...
 
Makkelijkste manier om een third party launcher te installeren Nvidia shield... Mi box.. Firestick.. Alles wat Android tv draait..

You must be registered for see medias
Bij mij lijkt enable custum launcher niet te werken 🤔

Current launcher: KFTV-laucher
 
Op de Shield werkt het meteen overigens.
Heb het hier over de firestick wat niet wil
 
Ik kwam gisteren tot de conclusie, toen ik mijn beide shields achter een vpn zette, dat ik mijn oude startmenu terug kreeg. Zonder heel dat discovery onzin.

Het was wel effe wennen dat het weer zo clean was.

Edit: Dit gebeurde wel pas nadat ik de vpn in mijn router had gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator: