NVIDIA shield TV game controller

Ritchie72

Gevorderd
25 nov 2019
67
5
6
51
Ik heb de nieuwste NVIDIA shield TV.
Maar ik zoek eigenlijk nog een game controller voor erbij.
Moet dit persee een originele controller van Nvidia zijn, of kan het ook een andere (wellicht goedkopere), die ook alle functies heeft.

Iemand suggesties ?
 
Ik heb op de Nvidia Shield TV pro sinds gisteren een Super Nintendo en MSX emulator geinstalleerd, en de nodige spellen erop gezet, dus ik zoek een goed controller om deze spellen te kunnen spelen.
 
Ik heb op de Nvidia Shield TV pro sinds gisteren een Super Nintendo en MSX emulator geinstalleerd, en de nodige spellen erop gezet, dus ik zoek een goed controller om deze spellen te kunnen spelen.
Normaal kun je dan in de Emulator de knoppen instellen nee ?
In het beste geval kun je ook een controller op Ali bestellen de 8bitdo SN30 word veel genomen voor emulators kost rond de 30€
 
Neem een controller met ook thumbsticks, dan kun je ook ppsspp en dolphin gebruiken, ik zou voor een xbox one controller gaan. Voor nes, snes, n64, ps1, ... , raad ik je aan retroarch te gebruiken, is niet zo mooi en simpel als veel losse apps, maar als je er eenmaal mee weg bent is het echt super
 
Ik heb sinds kort de originele Xbox One controller gekocht, maar hoe schakel ik de controller uit ?
Deze blijft aanstaan.
 
Ik heb net ook een xbox one controller gekocht, €40 bij amazon.fr, €10 goedkoper dan bij amazon.de (€50), en €20 goedkoper dan bol.com(€60) . en ook gratis verzending. Toch fijn gierig te zijn?