NVIDIA SHIELD TV om mijn eigen bestanden in 4K en 7.1 atmos af te spelen

Jan H

Nieuwkomer
21 jan 2019
4
2
6
69
Hallo, ik ben van plan ok een NVIDIA SHIELD TV aan te schaffen om mijn eigen bestanden in 4K en 7.1 atmos af te spelen. Weet iemand of dat kan, en hoe ?
 
Ja dit gaat , shield instellen voor 4k beeld kodi ook . Kodi op expert zetten , geluid settings op passtrough zetten en dan even kijken op 2.0 of 7.1 bij sommige werkt het één beter dan het ander . Bij video even bibliotheek instellen voor je eigen media. Is hier al verschillende keren uitgelegd. Heb zelf ook 4k films en werkt zeer goed en snel met de shield als hij goed is ingesteld .
Gebruik zelf spmc 17 heeft wat meer opties maar daar komen geen updates meer van . En kodi 18 komt binnenkort uit en zal ook wat meer opties hebben
 
Hartelijk dank Mike voor je antwoord, gaat het ook als ik een externe 3.0 usb schijf verbind met de SHIELD, speelt hij dan 4K en 7.1 atmos af ?
 
bedankt voor je antwoord Stevie, ik lees in de beschrijving dat je een reciever nodig heb voor atmos. Is de YSP 5600 ook een reciever ? of heb ik nog een aparte reciever nodig ?
 
Gebruik zelf deze app op de shield en die werkt top.

ik heb op de Nvidia tv pro op de 2 usb ingangen 2 HDD aangesloten,met Kodi kan ik bij video toevoegen ,op knop bladeren zie ik een map Externe map staan ,als ik hier op klikt zie ik veel bestanden maar de Hdd’s staan er niet bij .
ik kan de HDD’s dus niet in de bibliotheek krijgen. Dus op zoek naar alternatief.
kan je met Nplayer deze zien in de bibliotheek?
welke app gebruikt je :
Nplayer ,Nplayer plus ,Nplayer elite ?
alvast bedankt!