Nvidia Shield tv Tips & Tricks

Ja dat weet ik als ik hem koop is het via Bol.com
Maar als er mensen zijn die hem hebben dan weet ik zeker als het geluid enzo werkt .
Ik ga mijn box eerst verkopen en dan deze kopen anders heb ik nog niks
 
goedemiddag,

Ik ben totaal nieuw op het gebied van mediaspelers en iptv etc maar vind het wel gaaf als ik zie bij sommige wat hun kunnen.
Dus heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en mij een Nvidia shield opgehaald maar hebben jullie nu nog leuke tips en trick.
heb uiteraard deze topic al doorgelezen. maar zal wel leuk vinden om te weten wat raden jullie aan ? enigste wat ik er nu op heb geinstalleerd is Kodi met covenant.
Maar wil dus ook graag iptv erop en las dat kodi daar nogal eens traag mee kan zijn, welke app raden jullie hiervoor aan ? ( heb aanvraag gedaan nu bij Hiptv dus dat is nu afwachten wanneer ik bericht krijg met gegevens) maar zijn er verder nog leuke hebbe dingetjes (apps) of iets anders wat ik zeker moet proberen ?
want nu alleen kodi erop lijkt mij aardig triest voor een apparaat als Nvidia shield.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Manc1965
goedemiddag,

Ik ben totaal nieuw op het gebied van mediaspelers en iptv etc maar vind het wel gaaf als ik zie bij sommige wat hun kunnen.
Dus heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en mij een Nvidia shield opgehaald maar hebben jullie nu nog leuke tips en trick.
heb uiteraard deze topic al doorgelezen. maar zal wel leuk vinden om te weten wat raden jullie aan ? enigste wat ik er nu op heb geinstalleerd is Kodi met covenant.
Maar wil dus ook graag iptv erop en las dat kodi daar nogal eens traag mee kan zijn, welke app raden jullie hiervoor aan ? ( heb aanvraag gedaan nu bij Hiptv dus dat is nu afwachten wanneer ik bericht krijg met gegevens) maar zijn er verder nog leuke hebbe dingetjes (apps) of iets anders wat ik zeker moet proberen ?
want nu alleen kodi erop lijkt mij aardig triest voor een apparaat als Nvidia shield.
Real debrid erop zetten is wel betalend dan heb je 1080 streams en 5.1 geluid en de nieuwste films veel sneller .
Dr stream (bennu) . Real movies, covenant, trakt houd alles bij wat je kijkt
 
Real debrid erop zetten is wel betalend dan heb je 1080 streams en 5.1 geluid en de nieuwste films veel sneller .
Dr stream (bennu) . Real movies, covenant, trakt houd alles bij wat je kijkt
ook hier maar eens even informatie over zoeken.
 
Voor iptv gebruik ikzelf perfectplayer, en verder om bestanden te streamen naar de shield n-Player.
Es file explorer is ook wel makkelijk om te hebben.
 
Beste kwaliteit op dit moment met real debrid is Covenant en real movies. Daarbuiten heb ik terrariumtv met real debrid. Daar kun je ook bestanden streamen en soms vinden die hoger zijn dan 10 gb. Bij covenant slaat ie deze over.
Voor iptv kun je kodi gebruiken maar wat Slikt ook zegt Perfect Player.
Voor de echte beste streams moet je toch Bubbles hebben met een premiumize me account.
 
Perfect Player werkt een beetje hetzelfde als in kodi met een iptv abbo alleen ik vind deze veel sneller opstarten.
Heb Perfect Player verwerkt in mijn build thuis van kodi en daaronder add ons als uitzending gemist enz.
 
Ok het is dus niet in kodi te gebruiken .
Zijn er ook Belgische zenders in .
Dat gaat ook be zo ook iets van plan .
Hoe werkt het juist met tv zenders inladen
Ok het is dus niet in kodi te gebruiken .
Zijn er ook Belgische zenders in .
Dat gaat ook be zo ook iets van plan .
Hoe werkt het juist met tv zenders inladen
Waar kan ik het best de m3u lijst downloaden
 
Je moet wel een abbo hebben bij een iptv profider zoals hiptv of rapid. Deze gegevens vul je in het programma en ook de epg. Perfect Player op zich heb je geen reet aan. Je kunt mischien wel gratis tv zenders erin bekijken maar deze m3u tjes moet je er wel zelf inzetten.
Je kunt het wel in kodi zetten door de android app Perfect Player als favoriet te zetten en daarna in je skin te verwerken.
 
Ik had al een m3u erin gezet maar veel doet hij niet .
Ik was eigenlijk opzoek naar Belgische terugkijk tv en retrospect werkt niet meer .
Dan maar via de site zelf en deze in kodi zetten
 
M3u werkt precies hetzelfde als simple client in kodi. Mischien zijn er sites voor met m3u tjes die wel werken. Heb me er eigenlijk niet op georiënteerd mike. Heb ook gewoon een hiptv abbo.
 
M3u werkt precies hetzelfde als simple client in kodi. Mischien zijn er sites voor met m3u tjes die wel werken. Heb me er eigenlijk niet op georiënteerd mike. Heb ook gewoon een hiptv abbo.
Eerst mijn kodi in orde maken en mijn shield tv.
En dan kijk ik wel dat is ook bijzaak voor mij
 
hij werkt weer
.echt bijna 2 uur geduurd.
volgende keer je controler met de bijgeleverde kabel op je shield aansluiten a + b knop van de controler ingedrukt houden als je de stekker van je shield weer in het stopcontact steekt, als het programma op het scherm verschijnt die met de x + y knop doorlopen (wel data wissen) en klaar is kees na een paar minuten max.
 
Is er toevallig iemand de de GameCube games zoals Mario Sunshine lekker heeft draaien? Hier is het nog erg laggy.
Op YT staan filmpjes dat het goed speelbaar is maar het is mij nog niet gelukt, ook niet met andere config bestanden.

Edit: Mario Sunshine is nu goed speelbaar met af en toe een hapering door de emulated CPU clock speed van 100% naar 80% te zetten. Mario blijft nu bijna de hele tijd stabiel op 30fps.
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
Hoi, mijn eerste post hier :) Ik heb nu een paar dagen een NVIDIA Shield TV 17 in bezit, prachtig ding, maar helaas geen infrarood ontvanger en wel een Harmony 950. Hoe ga ik deze connecten? Ik lees op sommige plekken dmv FLIRC. Nou had ik ooit zo'n ir receiver van Flirc, maar ik kan dat kleine rot-usb dingetje nergens meer vinden... >:( En ze zijn zo te zien ook nergens meer te koop. Zijn er alternatieven? Of moet ik toch deze maar terugsturen en gaan voor een Venz V12 Ultra?
 
Hoi, mijn eerste post hier :) Ik heb nu een paar dagen een NVIDIA Shield TV 17 in bezit, prachtig ding, maar helaas geen infrarood ontvanger en wel een Harmony 950. Hoe ga ik deze connecten? Ik lees op sommige plekken dmv FLIRC. Nou had ik ooit zo'n ir receiver van Flirc, maar ik kan dat kleine rot-usb dingetje nergens meer vinden... >:( En ze zijn zo te zien ook nergens meer te koop. Zijn er alternatieven? Of moet ik toch deze maar terugsturen en gaan voor een Venz V12 Ultra?

Zo te zien is de 950 alleen via infrarood, dus de Flirc is een goede oplossing.
Toen ik hem kocht was dit de goedkoopste/snelste site:
 
@Plenkske Dank. Ik heb m zojuist besteld bij Amazon.de voor 24 euro en 4 euro verzendkosten. Hij zou er uiterlijk de tussen 18 en 22 moeten zijn... Heb jij ook flirc op je Shield zitten dan?