Nvidia Shield tv Tips & Tricks

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
351
190
Oke top bedankt👍🏼
Dubbelpost samengevoegd:

@Slikt , die remote ziet er ook goed uit, vroeg me alleen af hoe groot ie “in werkelijkheid” is, vindt dat altijd lastig in te schatten vanaf een plaatje😁

Kan ik uitgaan van de grootte van een playstation 4 controller?

Had al wel gelezen dat dit een vernieuwde versie was, want bij de oude liet het bereik het wel eens afweten🙈

En zag ook dat deze herlaadbaar was, betekent dit gewoon aan een kabel hangen, of moet de batterij er ook daadwerkelijk uit?😳
Sorry @Slikt met de vernieuwde versie bedoelde ik deze:

Verbeterd bereik tot 15 meter😉

Ik denk dat ik voor deze ga😁

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.268
787
Oke top bedankt👍🏼
Dubbelpost samengevoegd:

Sorry @Slikt met de vernieuwde versie bedoelde ik deze:

Verbeterd bereik tot 15 meter😉

Ik denk dat ik voor deze ga😁
Goeie keuze👍, krijg je geen spijt van. Wel ff belangrijk om te weten, in de achterkant van de AB zit de USB ontvanger welke je in de shield doet. Hou er rekening mee dat je nog een USB poort beschikbaar hebt.Of evt een USB hub hebt.

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
351
190
Ik was zo gelukkig dat ik met de paasactie de shield heb mogen winnen, als bonus heeft André er toen nog wat andere mooie spulletjes bij gedaan, waaronder een 4 poorts USB 3.0 hub met eigen voeding.

Daar zit nog wel wat ruimte😉

Hij is inmiddels besteld, en komt waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen (feestdag meegerekend😉)

Bedankt voor de tip en nuttige info😉👍🏼

• Like

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
351
190
@Slikt , ik heb de remote sinds woensdag in gebruik, en je had niks te veel gezegd hoor, wat een fijne remote is dit!

Echt een verademing als je bijvoorbeeld je fanart tv API, tmdb API, tvdb API etc. Etc. Moet invullen.

Ben er erg blij mee😁

• Like