Odin video addon werkt niet op Eminent 7680 mediaplayer

happiet

Forumlid
28 apr 2018
9
3
6
54
Ik heb bovenstaande addon geinstalleerd en als ik een film heb gekozen kan ik uit diverse links kiezen.
Als ik er vervolgens 1 kies staat er "Processing link" met daaronder een balk die naar mijn mening blauw moet worden.
Dit gebeurt niet en vervolgens kom ik weer terug bij mijn filmkeuze.

Heeft ieman een idee waardoor dit komt?
Ik heb "Onbekende bronnen" aangevinkt.

gr,
arjan
 
Heb je alleen die addon geinstaleerd anders zo je eens een andere kunnen proberen Scrubsv2/Fen/The crew/ Venom bijvoorbeeld.
Welke Kodi versie gebruik je momenteel ?
Kijk ook eens via google op Kodi trending addons.
 
Hiervoor had ik ook Cryptonite gebruikt en daar had ik hetzelfde mee.
Ik heb beiden trouwens van Koding trending addons afgehaald.

De versie van Kodi is 17.6

gr,
arjan
 
Zojuist Kodi geupdate naar 18.4 en Venom geinstalleerd.
Ik kies een link en vervolgens krijg ik de melding "Venom, geen stream beschikbaar"
 
Zojuist Kodi geupdate naar 18.4 en Venom geinstalleerd.
Ik kies een link en vervolgens krijg ik de melding "Venom, geen stream beschikbaar"
Heb je venom 3.5.2?
Werkt geen enkele link, voor geen enkele film of serie?

Sommige addons zijn trager en als je op een serie of film klikt moet je geduld hebben en misschien wel een minuut wachten, 2 of meer keer klikken kan je dan ook problemen opleveren.
 
Laatst bewerkt:
IIk heb Venom 3.5.2 en je moet idd geduld hebben, want uiteindelijk werkte het wel.
Ik klikte regelmatig dan 2 keer en dan ging het fout.

Kortom heel herkenbaar wat je schreef waarvoor mijn dank.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Sommige addons zijn trager en als je op een serie of film klikt moet je geduld hebben en misschien wel een minuut wachten, 2 of meer keer klikken kan je dan ook problemen opleveren.
Heel herkenbaar. Zie hetzelfde bij the Crew. Zeker met een RD account. Soms zie je een minuut niets gebeuren. Maar daarna krijg je wel een hele lijst te zien. Geduld is soms een schone zaak.