Officiële OTA update beschikbaar voor Himedia Q5 Pro en Q10

LENOVO

Gevorderd
27 mei 2018
146
66
16
Officiële OTA update beschikbaar voor Himedia Q5 Pro en Q10 Pro modellen. Versie HMD-2.0.9 2018.07-06.100239

Simpel en gemakkelijk updaten gewoon vanuit het homescreen ga je naar settings>upgrade> Upgrade online. Eerst worden de bestanden gedownload vanuit de Himedia servers. Na de download klik je vervolgens op Upgrade Now.
 
Hallo
Wat gebeurt er met je instellingen en zo,ik heb ook kodi staan?
Staan de apps er nog op na de update,of moet je weer alles installeren.
Ik heb die box nog niet lang himedia 10 pro.
Ik heb eens gekeken bij ota update op mijn toestel en hij zegt dat ik de laatste versie heb.
Ik heb nu versie HMD-2.0.8 ,of is dit geleidelijk dat je de update ziet staan per land of zoiets .
Belgie
Groetjes dolores88
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er met je instellingen en zo,ik heb ook kodi staan?
Die blijven behouden.
Staan de apps er nog op na de update,of moet je weer alles installeren.
Ook die blijven behouden.
Ik heb nu versie HMD-2.0.8 ,of is dit geleidelijk dat je de update ziet staan per land of zoiets .
Geleidelijk waar je box aangeeft wanneer die update voor jouw beschikbaar is.
Post automatically merged:

Wat gebeurt er met je instellingen en zo,ik heb ook kodi staan?
Die blijven behouden.
Staan de apps er nog op na de update,of moet je weer alles installeren.
Ook die blijven behouden.
Ik heb nu versie HMD-2.0.8 ,of is dit geleidelijk dat je de update ziet staan per land of zoiets .
Geleidelijk waar je box aangeeft wanneer die update voor jouw beschikbaar is.
 
Met het updaten van de nieuwe firmware verliest u alle apart geïnstalleerde apps



** YOU WILL LOSE ALL USER INSTALLED APPS AND SETTINGS! PLEASE BACK UP BEFORE UPDATING (Kodi backup: ).
 
Met het updaten van de nieuwe firmware verliest u alle apart geïnstalleerde apps



** YOU WILL LOSE ALL USER INSTALLED APPS AND SETTINGS! PLEASE BACK UP BEFORE UPDATING (Kodi backup: ).

Bij mij zijn alle apps anders behouden gebleven.
 
  • Like
Reacties: Lex
Dank je :) dat werpt weer een nieuwe kijk op de zaak.
 
Ik heb een vraagje ,ik heb al een maand of 3 de himedia q10 pro met de firmware HMD-2.0.8 erop ,volgens lenovo is
de firmware Versie HMD-2.0.9 2018.07-06.100239 al beschikbaar van rond aug 2018.
Ik kijk iedere dag via de player met de ota Upgrade online functie en iedere keer tot nu toe zegt de player dat ik over de laatste versie beschik .
zodus de firmware HMD-2.0.8,ik begrijp dat het van land tot land gaat tegen dat je kun upgraden maar bij mij blijft het maar duren .
Ik woon in belgie.
De firmware Versie HMD-2.0.9 2018.07-06.100239 is al maanden uit ,hoe kan dit dat ik deze firmware maar niet ziet op mijn himedia q10 pro.
Ik heb mijn twijwels of de ota functie wel werkt ,het internet werkt op de player dat is geen probleem.
Iemand daar ervaring mee?
Groetjes Dolores88
 
Ik heb een vraagje ,ik heb al een maand of 3 de himedia q10 pro met de firmware HMD-2.0.8 erop ,volgens lenovo is
de firmware Versie HMD-2.0.9 2018.07-06.100239 al beschikbaar van rond aug 2018.
Ik kijk iedere dag via de player met de ota Upgrade online functie en iedere keer tot nu toe zegt de player dat ik over de laatste versie beschik .
zodus de firmware HMD-2.0.8,ik begrijp dat het van land tot land gaat tegen dat je kun upgraden maar bij mij blijft het maar duren .
Ik woon in belgie.
De firmware Versie HMD-2.0.9 2018.07-06.100239 is al maanden uit ,hoe kan dit dat ik deze firmware maar niet ziet op mijn himedia q10 pro.
Ik heb mijn twijwels of de ota functie wel werkt ,het internet werkt op de player dat is geen probleem.
Iemand daar ervaring mee?
Groetjes Dolores88
Beste Dolores, dit is de laatste firmware.
Q10 PRO FIRMWARE. ANDROID 7 v2.0.4+ TO v2.1.0. FUTEKO. HMD-2.1.0 2018-09-20.022650
En de beste plek om tezijn voor alle komende firmwares= { }
groetjes. Xeer blij met de Q10 Pro, al sinds het verschijnen, geen andere meer nodig. Nog steeds TOP. Rejan...
 
Himedia q10 pro.
Ik zit dit topic door te lezen omdat ik steeds de melding krijg OTA is gestopt.
Nu zie ik recentere firmware bij iedereen als bij mij.
Ik heb HMD 2.0.3 erop staan .
Nu is mijn vraag hoe is dit up te daten ?
Via mijn box geeft die aan dat het de laatste versie is dus kan hem niet updaten.
Gr Ron
 
OTA in de Himedia Q10 werkt niet meer, op de site van Futeko staan al nieuwere (De laatste is 2.1.1) je raakt niet al je instelling kwijt, als je het via Android doet, als je de optie van Futeko gebruikt via de resetpin achterin je Q10 dan wel.
Je moet wel Android 7 al hebben geinstalleerd, standaard aangekocht is dat Android 5.1
Om de nieuwste 2.1.1 te installeren moet je eerst de versie 2.04 installeren, anders zal hij de 2.11 niet pakken
 
  • Like
Reacties: Lex
OTA in de Himedia Q10 werkt niet meer, op de site van Futeko staan al nieuwere (De laatste is 2.1.1) je raakt niet al je instelling kwijt, als je het via Android doet, als je de optie van Futeko gebruikt via de resetpin achterin je Q10 dan wel.
Je moet wel Android 7 al hebben geinstalleerd, standaard aangekocht is dat Android 5.1
Om de nieuwste 2.1.1 te installeren moet je eerst de versie 2.04 installeren, anders zal hij de 2.11 niet pakken
Klopt zoals jij het omschrijft is alles gelukt en dus goed gekomen ! Thnx
Gr Ron
 
  • Like
Reacties: Lex
de update gedaan en mijn himedia q10 blijft in boot hangen nu en doet niks meer iemand een oplossing anders kan die denk ik de ton in
 
de update gedaan en mijn himedia q10 blijft in boot hangen nu en doet niks meer iemand een oplossing anders kan die denk ik de ton in
Post automatically merged:

2.1.4 FUTEKO. HMD-2.1.4 2019-05-31
dit is de laatste firmware die er is maar dan heb je wel android 7 al geinstaleerd en als hij een keer bricked dan usb stick er in uit zetten en reset pin ingedrukt houden en aan zetten daarna zal die de firmware opnieuw installeren
 
  • Like
Reacties: Lex
hartelijk bedankt dit is inmiddels gelukt als dan ook nog iemand is die link voor android 7 heeft zou heel mooi zijn
 

Vanaf Android 5.1 eerst een migratie programma laden dan pas Android 7 installen, lees de link goed voordat je gaat upgraden.

Suc6
 
  • Like
Reacties: Lex