(Offline) Dizidoos: NL Films&NL Series Build

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie build vanmorgen geïnstalleerd, maar 1 vraag zou het mogelijk zijn bij films ook nog selectie kunnen maken naar eventuele beschikbare 4k films
 
Mooie build vanmorgen geïnstalleerd, maar 1 vraag zou het mogelijk zijn bij films ook nog selectie kunnen maken naar eventuele beschikbare 4k films
Dat kan. Als je in Exodus naar Gereedschap gaat kun je bij de instellingen de gewenste resolutie aanpassen. Persoonlijk heb ik het op 1080 laten staan ivm de bandbreedte van vele gebruikers. Niet iedereen heeft een glasvezel verbinding.
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Hallo
Ik heb net geprobeert jullie addon te installeren via jullie download maar als ik hem nu aanklik in kodi op progamma addons geeft hij een fout melding en moet die terug lezen in logs maar daar staat niks in.
Hebben jullie ook een add source link
 
  • Like
Reacties: dizidoos
dit op de juiste manier uitgevoerd ? :
Als ik dit invoer bij addsource geeft hij niks weer. En als ik via de site dit download naar mijn mini pc en via installeren via zipbestand dan het bestand opzoek via c:
Dan ga ik naar progamma addons en kom dan uit op dizidoos installatie en update wizard dan geeft hij een fout melding ....
 
zal het hier eens proberen op de pc.
Inmiddels uitgevoerd zonder problemen, heeft de install en update wizard wel gedownload ?. De voortgang balk was hier zo'n 15 minuten bezig. Daarna moet er geforceerd afsluiten in beeld komen.
Na kodi opnieuw opstarten komt er netjes de Versie 3.2.1 in beeld.

Ps de link welke ik je gaf bevat een filmpje met uitleg ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: dizidoos
Als ik dit invoer bij addsource geeft hij niks weer. En als ik via de site dit download naar mijn mini pc en via installeren via zipbestand dan het bestand opzoek via c:
Dan ga ik naar progamma addons en kom dan uit op dizidoos installatie en update wizard dan geeft hij een fout melding ....
Ik sluit me aan bij @karavaan , er is een mooie tutorial film op de voorpagina van de website die het stap voor stap uitlegt. Dus geen Add Source, maar gewoon een repo installeren en van daaruit de Installatie en Update Wizard starten.
@karavaan sinds enkele minuutjes versie 3.3 :new::update1:
Voor de liefhebbers... er is een update naar versie 3.3... mét Elysium en een fix voor een heleboel falende repo's. Voor Indigo wel een foutmelding, maar voor het onderhoud werkt hij er niet minder op. Nu nog duimen dat Echo Coder op een andere repo gaat zitten en dat Indigo weer geupdate kan worden. Alle info m.b.t. de aanpassingen staat hier:
 
@dizidoos als ik vanuit het hoofdmenu de Installatie en Update wizard start loopt er wel een download, maar opnieuw starten van Kodi geeft me versie 3.2.1.
Maw die update versie werkt niet bij mij, was volgens mij met de vorige versie ook, heb toen een schone install gedaan.
Windows 7, Kodi 17.3
 
@dizidoos als ik vanuit het hoofdmenu de Installatie en Update wizard start loopt er wel een download, maar opnieuw starten van Kodi geeft me versie 3.2.1.
Maw die update versie werkt niet bij mij, was volgens mij met de vorige versie ook, heb toen een schone install gedaan.
Windows 7, Kodi 17.3
Heb je wel een force close gedaan?
  • Repo Simply Cazwell
  • Superrepo
Zou ik snel verwijderen
Want?
 
@Rob0860 zoals je in het citaat kan lezen vroeg dizidoos dit aan mij.
Indien de software is geladen wordt er op het einde gevraagt om geforceerd af te sluiten ( force closed )
Niks technisch aan hoor!!
 
vandaag geinstalleerd , compliment het ziet er keurig uit en zeer verzorgd .
voor mij zeer overzichtelijk en loopt lekker vlot.
een zeer tevreden henk :zon::rtfm1:
 
  • Like
Reacties: karavaan
Graag een http:// installatie voor dizidoos , zal u een hoop noobs blij mee maken
 
Kijk ff op you tube thanks anyway
Sorry kan nergens een reposetory vinden van dizidoos voor raspberry pi b3
Rob0860, post: 31910, member: 2985"]uhuh eve googele? naam plus nl, zo moeilijk is het niet[/QUOTE]
Mischien voor een 63 jarige die voor zijn kleinkinderen ned films wil laten zien geen eenvoudige opgave,
Misschien weet u een oplossing ?
 
@sumitomo als het zoeken naar een repository al een hele opgave is, vrees ik dat de daarop volgende stappen een kansloze missie is.
De kleinkinderen hebben nemen ik aan wat jongere ouders vraag deze om hulp, of hebben die zo als dat tegenwoordig gaat is geen tijd ?
Beter kunt u de vragen stellen onder het raspberry topic, er zal daar eerder een reactie komen.
Deze vindt u hier : https://kodi-forum.nl/forums/raspberry-pi.12/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.