(Offline)FranKodi 17.1 Æon Nox Silvo NL Build

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik heb ook maar weer eens een build in elkaar geknutseld.....mede omdat ik aan mijn estuary mod niet echt kan wennen op mijn Apple tv 4:....























Hij is te downloaden via de areswizard...

Zo installeer je installeer je de Ares Wizard

Installeren:

  • Open Kodi
  • Selecteer SYSTEM> File Manager
Ik gebruik de build al een hele tijd naar volle tevredenheid maar sinds vanmorgen crasht de build steeds op alle kastjes die ik heb is er iets aan de hand? Groet
 
  • Like
Reacties: Johan21
Ik gebruik de build al een hele tijd naar volle tevredenheid maar sinds vanmorgen crasht de build steeds op alle kastjes die ik heb is er iets aan de hand? Groet
Ik denk dat de build langzamerhand niet meer wordt bijgehouden .
De maker heeft onlangs aan ons al laten doorschemeren dat dit er aan zat te komen.
 
Wilde deze ook installeren via Ares wizard ( werkte gisteren prima) maar nu krijg ik error Ares wizard fout te zien en werkt hij niet meer
 
Wilde deze ook installeren via Ares wizard ( werkte gisteren prima) maar nu krijg ik error Ares wizard fout te zien en werkt hij niet meer
Wellicht in onderhoud, zou het later nog eens proberen.
Wij kregen de laatste dagen net de nodige positie geluiden over deze build dus we blijven optimistisch.
 
  • Like
Reacties: Aggie
Nee deze build is inmiddels al 17.4

En de Areswizard zit op de Areswizard repo met als Url :

Of kijk hier voor meer uitleg

 
  • Like
Reacties: Aggie
Nee deze build is inmiddels al 17.4

En de Areswizard zit op de Areswizard repo met als Url :

Of kijk hier voor meer uitleg

Had hem geïnstalleerd (wat erg lang duurde) Maar toen ik klaar was , was er niets geïnstalleerd en mn tv box deed helemaal niets meer. Stekker eruit getrokken en opnieuw opgestart, liep ie steeds vast. Kodi verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en toen was t probleem verholpen.
Weet niet wat ik fout gedaan heb.
Via Ares geïnstalleerd.
 
Had hem geïnstalleerd (wat erg lang duurde) Maar toen ik klaar was , was er niets geïnstalleerd en mn tv box deed helemaal niets meer. Stekker eruit getrokken en opnieuw opgestart, liep ie steeds vast. Kodi verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en toen was t probleem verholpen.
Weet niet wat ik fout gedaan heb.
Via Ares geïnstalleerd.
Mooi dat het is gelukt
Je had eerst fresh start moeten doen via de wizard....zo begin je met een schone installatie....
 
Tot gisteren kon ik via Covenant mijn series zien, halverwege de avond stopte het en lukte het niet meer om het aan te zetten. dit heb ik in Windows 10 geïnstalleerd. Werkte tot nu toe prima. afgelopen week zelfs nog via Exodus gekeken. Heb alle stappen gedaan om Ares Repo erop te zetten maar krijg dan de mededeling geen internet verbinding te hebben. Watt kan hier het probleem zijn.
 
Tot gisteren kon ik via Covenant mijn series zien, halverwege de avond stopte het en lukte het niet meer om het aan te zetten. dit heb ik in Windows 10 geïnstalleerd. Werkte tot nu toe prima. afgelopen week zelfs nog via Exodus gekeken. Heb alle stappen gedaan om Ares Repo erop te zetten maar krijg dan de mededeling geen internet verbinding te hebben. Watt kan hier het probleem zijn.
Maak hier even een nieuwe topic voor aan bij vragen aangezien dit weinig van doen heeft met de build van Frank.
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
hoe krijg je frankodi weer verwijderd:sorry: want het enigste wat ik te zien krijg is films en daaronder addons maar systeem enz is weg
 
hoe krijg je frankodi weer verwijderd:sorry: want het enigste wat ik te zien krijg is films en daaronder addons maar systeem enz is weg
Menu Power daar vind je waarschijnlijk wel de instellingen. Verwijderen kan via de Ares wizard: Je kan kodi ook even helemaal verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen en opnieuw installeren:
 
Is deze build offline?
Geprobeerd maar niets werkt, staan ook nog oude fusion links in.

Zijn er nog wel werkende builds
 
Is deze build offline?
Geprobeerd maar niets werkt, staan ook nog oude fusion links in.

Zijn er nog wel werkende builds
Geen idee of die build nog wordt bijgehouden @Sluwesjakie gebruikt deze ook en kan ons daar vast meer over vertellen.
Een verzoek ontvangen om deze topic te sluiten.
De argumentatie was zodanig dat wij dit verzoek inwilligen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.