(Offline)FranKodi 17.1 Æon Nox Silvo NL Build

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ,
prachtige en uitgebreide build werkte bij mij perfect in Jarvis , maar na downloaden van de 17.1 build krijg ik alleen een muisaanwijzertje met zwart beeld te zien enig idee hoe dat kan ?
 
Heb vanavond even voor t testen enz deze build op m,n laptop gezet Wauw , mooie build thnx Frankodi :android:
Krijg eind deze week m,n box binnen van Ali en daar gaat hij zeker op :leuk:
Toch nog klein vraagje , hoe kan ik over 14 dagen formule 1 op ziggo sport zien live ??
 
Oke haha (ben echte nederlander he als t maar gratis ):lol:
vpn is wel aan te raden ? of valt dat wel mee omdat we (kleine) particulieren zijn....
Hoe is t met de frankodi build ?
 
  • Like
Reacties: Lex
Oke haha (ben echte nederlander he als t maar gratis ):lol:
vpn is wel aan te raden ? of valt dat wel mee omdat we (kleine) particulieren zijn....
Hoe is t met de frankodi build ?
Heb geen idee hoe het met zijn build is ,ik zie Frank de laatste tijd hier weinig.
 
Hij staat er niet tussen bij mij
Heb even voor je gekeken in de Ares Wizard en hij staat er gewoon tussen:
Ares Wizard > Browse Builds > iets naar beneden scrollen > klik op Frankodi > New FranKodi 17.3 Aeon Nox Silvo Build > klik op Install
You must be registered for see images attach
 
Heb even voor je gekeken in de Ares Wizard en hij staat er gewoon tussen:
Ares Wizard > Browse Builds > iets naar beneden scrollen > klik op Frankodi > New FranKodi 17.3 Aeon Nox Silvo Build > klik op Install
You must be registered for see images attach
Zat helemaal verkeerd te kijken, Maar ik heb hem gevonden hoor. Dankjewel voor je hulp
 
  • Like
Reacties: B. web
Kan iemand die deze build ingebruik heeft mij vertellen of deze nog wordt bijgehouden? Of is deze ook bezweken onder de builenpest epidemie !
 
Kan iemand die deze build ingebruik heeft mij vertellen of deze nog wordt bijgehouden? Of is deze ook bezweken onder de builenpest epidemie !
Heb gisterenmiddag geinstalleerd en lijkt me perfekt tewerken. Alles up to date.
 
  • Like
Reacties: Lex
Goedenavond,
Wil deze build ook graag hebben dus Ares er volgens de handleiding geprobeerd op te zetten (Raspberry Pi v3 met LibreELEC).
Dus: Add-ons installeren m.b.v. zipbestand, ares wizard, script.areswizard-0.0.61.zip, helaas niet gelukt om add-on van zip bestand te installeren.
Iemand een verklaring hiervoor?
 
Goedenavond,
Wil deze build ook graag hebben dus Ares er volgens de handleiding geprobeerd op te zetten (Raspberry Pi v3 met LibreELEC).
Dus: Add-ons installeren m.b.v. zipbestand, ares wizard, script.areswizard-0.0.61.zip, helaas niet gelukt om add-on van zip bestand te installeren.
Iemand een verklaring hiervoor?
Heb het even getest en blijkt inderdaad dat het via de oude handleiding niet lukt. Is kortgeleden iets veranderd. Probeer het eens via deze aangepaste Tutorial:
Zo installeer je de Ares Wizard voor Kodi versie Krypton:
  • Open Kodi
  • Ga naar Systeem Bestandsbeheer
  • Selecteer Locatie toevoegen
  • Selecteer <Geen>
  • Voer de volgende link in, neem deze exact over

  • Klik op OK
  • Selecteer het vakje Voer een naam in voor deze medialocatie, typ hier Ares Repo en klik op OK
  • Ga terug naar je startscherm
  • Ga naar Add-Ons en Add-ons Installeren m.b.v zipbestand
  • Selecteer Ares Repo
  • Selecteer repository.aresproject-x.x.x.zip
  • Wacht tot je de melding ziet dat de repository is geïnstalleerd
  • Klik op Installeer van repository
  • Klik op Ares Project
  • Klik op Programma Add-ons
  • Klik op Ares Wizard
  • Klik op Installeren
  • Wacht tot je de melding ziet dat de Ares Wizard is geïnstalleerd
De Ares Wizard is nu geïnstalleerd en kan worden gestart via Programma's.
Bij de eerste opstart van de Ares Wizard wordt deze verder geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.