(Offline) NLRazorskinBuild ***

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Mbv de Pellucid skin heb ik een layout gemaakt om het volgende te bekijken nadat je zelf addons hebt toegevoegd.
-Films
-Series
-4k
-3D
-HD films

De layout bevat geen addons welke illegaal content bevatten.De layout zelf resulteert in een lichtgewicht kodi van 60Mb:fitness: en is razendsnel :skater:
Hier wat afbeeldingen:
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


De eerste stap is het zipbestand voor de layout verkrijgen:
Zodra je het Zip bestand gedownload hebt open je Kodi en ga je naar add-ons en selecteer je deze.
You must be registered for see images

Klik nu op het symbool linksboven.
You must be registered for see images

Kies nu install from zip file:
You must be registered for see images


Nu krijg je een scherm welke je moet accepteren,dit is om onbekende bronnen toe te laten (kies settings) en in het scherm wat volgt klik je op Unknown sources gevolgd door yes.
You must be registered for see images

You must be registered for see images


Als je dit gedaan hebt keer je terug naar install from zip en ga je naar de locatie van het zip bestand en selecteer je RazorSkin.(versie op dat moment).plaatje klopt niet en is als voorbeeld;)
You must be registered for see images


Nadat je het zip bestand gedownload hebt ga je naar My add-ons:
You must be registered for see images


Hier kies je Program add-ons:
You must be registered for see images


Nu krijg je het volgende plaatje te zien en selecteer je Eigen Build Downloader:
You must be registered for see images


Vervolgens open je deze:
You must be registered for see images


Nu klik je op het KODIFORUM plaatje:
You must be registered for see images


Het downloaden en uitpakken gaat nu van start:
You must be registered for see images


Na het downloaden en uitpakken moet je geforceerd sluiten.
You must be registered for see images


Open nu kodi en voeg de volgende addons toe:


Zipbestand waarna verwezen wordt:




Als je dit gedaan hebt ga je naar het beginscherm van Kodi en selecteer je instellingen en vervolgens ga je naar interface instellingen.
You must be registered for see images


You must be registered for see images


Klik nu op skin en selecteer dan Pellucid gevolgd door ja.
You must be registered for see images


You must be registered for see images attach


Nu gaat kodi de layout inladen en kun je hiervan gebruik maken:android:
N-Joy!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: B. web
Idd dat is addon_data. De addons ontbreken, met de skin kun je geen content bekijken welke illegaal is. En ja het is een skin, een build ga ik niet plaatsen;)
 
Hoi! Ik heb zojuist de netfixskin geïnstalleerd op de firestickv2 maar laad toch wat traag en het menu van trakt afleveringen werkt ook niet zoals vanouds bij mij, nu wou ik deze skinbuild erop zetten maar bij het importen vanuit de zip file krijg ik al een fout melding “ failed to install from zip file “ Kodi 17.5 schone installatie. Enig idee iemand?
 
Netflixskin is idd wat langzamer de eerste keer met opstarten. De volgende opstartscherm doet ie hierzo 10-15 sec over.
Trakt is in beide skins niet geactiveerd dus wellicht dat het dan ook anders uitziet? Maar gebruik het zelf niet dus hierop heb ik geen antwoord voor je..
Die laatste fout melding heb ik hierzo nog niet gehad, meerdere devices getest.
Ik zou eens proberen met een schone kodi en dan het zip-bestand erop te installeren ;)
Ben benieuwd of het geholpen heeft.
 
Netflixskin is idd wat langzamer de eerste keer met opstarten. De volgende opstartscherm doet ie hierzo 10-15 sec over.
Trakt is in beide skins niet geactiveerd dus wellicht dat het dan ook anders uitziet? Maar gebruik het zelf niet dus hierop heb ik geen antwoord voor je..
Die laatste fout melding heb ik hierzo nog niet gehad, meerdere devices getest.
Ik zou eens proberen met een schone kodi en dan het zip-bestand erop te installeren ;)
Ben benieuwd of het geholpen heeft.
Hoi Slikt, ik heb het beide met een schone installatie geïnstalleerd! Maar het downloaden van de zip file razor1.zip gaat goed (ik zie ook alle bestanden die er inzitten) alleen kan ik hem niet via Kodi inladen als zip. Groet
 
Ziet er mooi uit op de plaatjes. In jouw beginpost Tutorial staat "en selecteer je SlikNepflixSkin.(versie op dat moment)" Denk dat daar Razor1.zip moet staan?
Ik wilde het even testen en heb het Razor1.zip bestand gedownload op Windows PC en geprobeerd te installeren binnen Kodi 17.5. Ik krijg dan een foutmelding "Failed to install from...".
Jouw eerdere skin SlikNepflixSkin lukt de installatie wel. Misschien kun je nog even naar dat Razor1.zip bestand kijken als er meer zijn met dit probleem.
 
  • Like
Reacties: Slikt en dtcpsycho
Dat is idd niet goed, je moet een zip-bestand krijgen en niet de lossen bestanden. Werk je op een Apple toevallig ?
Ziet er mooi uit op de plaatjes. In jouw beginpost Tutorial staat "en selecteer je SlikNepflixSkin.(versie op dat moment)" Denk dat daar Razor1.zip moet staan?
Ik wilde het even testen en heb het Razor1.zip bestand gedownload op Windows PC en geprobeerd te installeren binnen Kodi 17.5. Ik krijg dan een foutmelding "Failed to install from...".
Jouw eerdere skin SlikNepflixSkin lukt de installatie wel. Misschien kun je nog even naar dat Razor1.zip bestand kijken als er meer zijn met dit probleem.
Bedankt voor het opletten, ga tekst zo aanpassen.
Zip kijk ik ook ff naar.
 
Dat is idd niet goed, je moet een zip-bestand krijgen en niet de lossen bestanden. Werk je op een Apple toevallig ?

Bedankt voor het opletten, ga tekst zo aanpassen.
Zip kijk ik ook ff naar.
Ik krijg ook een zip file bij het downloaden maar ik had hem even unzipped om te kijken of de plug-in daar in zat of eventueel een repo.
 
Hoop dat trakt hier beter op werkt,anders moeten we hulp inschakelen van mede forum leden:leuk:
Ben overigens benieuwd of deze skin zich leent voor touchscreen devices. Dit kan ikzelf niet testen helaas...
 
Bij het installeren van de add-on Covenant krijg ik een foutmelding over een afhankelijkheid die niet geïnstalleerd kan worden
 
Bij het installeren van de add-on Covenant krijg ik een foutmelding over een afhankelijkheid die niet geïnstalleerd kan worden
Ik heb de skin zojuist ff erop gezet om mee te kijken,covenant geïnstalleerd en krijg deze melding niet te zien. Je gebruikt de link welke ik erbij heb gezet om covenant te downloaden?
 
Het is goed gegaan totdat Kodi opnieuw opgestart moest worden. Heb een harde reset gedaan en Kodi opnieuw gestart.
Wanneer ik dan op het menu klik op nieuwe films. Wordt gemeld om Covenant te installeren.
Ik klik op ja en krijg dan de foutmelding
 
Je volgorde is denk ik niet juist, eerst de skin inladen dan reset.Vervolgens ga je pas covenant en real movies erop zetten.Daarna verander je de skin pas.
 
Hallo ik heb hem geïnstalleerd , hij is prachtig maar als ik bv kijk naar de nieuwste films krijg ik geen bestand te zien Heb ik iets verkeerd gedaan Ik heb een iPad maar wat ik ook zoek hij vind niets terwijl als ik bij de bestanden kijk staat alles er goed op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.